Mini Mouse skriver:
Kæresten er lige blevet fyrret efter 3 ugers arbejde i det nye firma, der var ikke kom arbejde og de hvade lige ansat 6 ny (smart) så nu kan han begynde at søge igen... (han har nok allerede fået ny)
Har jo blærebetændelse/nyrebækkensbetændelse på 2 ugen.
Kvalme og sulten hele tiden mit humør svinger fra sek til sek og har det så underlig inden i... (ligger i sengen og kan ikke overskue noget som helst)
vores bil kan ikke kører og kan ikke blive lave før vi skal på ferie, hvor vi skal bruge bilen efter den har været på værksted hvor de på ingen måder kunne finde ud af det, kunne kun sende en bil tilbage som gik i stykker 1½ time efter igen... Så nu skal vi selv lave det men kan først få reservedelene om 14 dage hvor vi så er på ferie
Er blevet uvenner med min svigermor for hun blander sig så meget så lille Sanne måtte lige skærer igennem og fortælle at hvis vi skændes skulle hun på ingen måder blande sig og hun skal ikke sige hvad kæresten skal gøre og ikke gøre han er 26 og gammel nok til selv at bestemme hvad han vil... Hvor han svigerforældre bare være træls...
Kan på ingen måder se den lyse siden af det her det bliver bare mere og mere sort
ja underskyld ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her?
Hej du :)
Det lyder da også lidt surt for tiden.
Jeg synes dog det er godt, din kæreste måske allerede har et nyt job og at han så hurtigt blev fyret det andet sted, for det lyder ikke lige til at være den bedste arbejdsplads. Hellere stoppe nu end senere hvor han måske havde nået at blive glad for stedet og kollegerne.
Det er skidt med bilen, meeeeeeeeeennn... det er jo trods alt en død ting, ;) Jeg ved godt det lyder lidt provokerende, men det mener jeg altså.
Mht. din svigermor synes jeg det er fint, du får sagt fra. Nogen gange bliver man nødt til at stikke hånden ind i hvepsereden og få bierne ud, selvom man bliver stukket voldsomt. Bagefter er der mange færre bier tilbage til at stikke, om du forstår.
Jeg synes du skal prøve at tænke nogle glade tanker, mens du ligger dér. Selvom det hele ser sort ud lige nu skal I trods alt snart på ferie, det bliver da skønt :)) Måske kan du fra din seng lave lidt research på spændende steder, I kan besøge, og på dén måde få tankerne lidt væk? Eller læg en dejlig ansigtsmaske og læg dig og lyt til god musik. Eller hvad med en god bog?
Jeg elsker denne her: "Always look at the bright side of life", den har hjulpet mig igennem mange svære tider.
Jeg håber alt det bedste for dig og jer (L)
Stort (H) fra Tina
Anmeld