Det går bare ikke godt lige fortiden:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. august 2008

SaNiNa

Kæresten er lige blevet fyrret efter 3 ugers arbejde i det nye firma, der var ikke kom arbejde og de hvade lige ansat 6 ny (smart) så nu kan han begynde at søge igen... (han har nok allerede fået ny)

Har jo blærebetændelse/nyrebækkensbetændelse på 2 ugen.
Kvalme og sulten hele tiden mit humør svinger fra sek til sek og har det så underlig inden i... (ligger i sengen og kan ikke overskue noget som helst)

vores bil kan ikke kører og kan ikke blive lave før vi skal på ferie, hvor vi skal bruge bilen efter den har været på værksted hvor de på ingen måder kunne finde ud af det, kunne kun sende en bil tilbage som gik i stykker 1½ time efter igen... Så nu skal vi selv lave det men kan først få reservedelene om 14 dage hvor vi så er på ferie

Er blevet uvenner med min svigermor for hun blander sig så meget så lille Sanne måtte lige skærer igennem og fortælle at hvis vi skændes skulle hun på ingen måder blande sig og hun skal ikke sige hvad kæresten skal gøre og ikke gøre han er 26 og gammel nok til selv at bestemme hvad han vil... Hvor han svigerforældre bare være træls...

Kan på ingen måder se den lyse siden af det her det bliver bare mere og mere sort

ja underskyld ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

miver

Hej Mini Mouse :D

Man siger ulykker ikke kommer alene :( men håber nu får jer det snart vender ;).
Det er da godt at kæresten er ved at have et andet job :D

Sender jer lige masser af positive tanker
(H) (H) mie

Anmeld

21. august 2008

Doktor Doolittle

Mini Mouse skriver:

Kæresten er lige blevet fyrret efter 3 ugers arbejde i det nye firma, der var ikke kom arbejde og de hvade lige ansat 6 ny (smart) så nu kan han begynde at søge igen... (han har nok allerede fået ny)

Har jo blærebetændelse/nyrebækkensbetændelse på 2 ugen.
Kvalme og sulten hele tiden mit humør svinger fra sek til sek og har det så underlig inden i... (ligger i sengen og kan ikke overskue noget som helst)

vores bil kan ikke kører og kan ikke blive lave før vi skal på ferie, hvor vi skal bruge bilen efter den har været på værksted hvor de på ingen måder kunne finde ud af det, kunne kun sende en bil tilbage som gik i stykker 1½ time efter igen... Så nu skal vi selv lave det men kan først få reservedelene om 14 dage hvor vi så er på ferie

Er blevet uvenner med min svigermor for hun blander sig så meget så lille Sanne måtte lige skærer igennem og fortælle at hvis vi skændes skulle hun på ingen måder blande sig og hun skal ikke sige hvad kæresten skal gøre og ikke gøre han er 26 og gammel nok til selv at bestemme hvad han vil... Hvor han svigerforældre bare være træls...

Kan på ingen måder se den lyse siden af det her det bliver bare mere og mere sort

ja underskyld ved faktisk ikke hvad jeg ville med det her?

Hej du :)

Det lyder da også lidt surt for tiden.

Jeg synes dog det er godt, din kæreste måske allerede har et nyt job og at han så hurtigt blev fyret det andet sted, for det lyder ikke lige til at være den bedste arbejdsplads. Hellere stoppe nu end senere hvor han måske havde nået at blive glad for stedet og kollegerne.

Det er skidt med bilen, meeeeeeeeeennn... det er jo trods alt en død ting, ;) Jeg ved godt det lyder lidt provokerende, men det mener jeg altså.

Mht. din svigermor synes jeg det er fint, du får sagt fra. Nogen gange bliver man nødt til at stikke hånden ind i hvepsereden og få bierne ud, selvom man bliver stukket voldsomt. Bagefter er der mange færre bier tilbage til at stikke, om du forstår.

Jeg synes du skal prøve at tænke nogle glade tanker, mens du ligger dér. Selvom det hele ser sort ud lige nu skal I trods alt snart på ferie, det bliver da skønt :)) Måske kan du fra din seng lave lidt research på spændende steder, I kan besøge, og på dén måde få tankerne lidt væk? Eller læg en dejlig ansigtsmaske og læg dig og lyt til god musik. Eller hvad med en god bog?

Jeg elsker denne her: "Always look at the bright side of life", den har hjulpet mig igennem mange svære tider.
Jeg håber alt det bedste for dig og jer (L)

Stort (H) fra Tina

Anmeld

21. august 2008

SaNiNa

Ja er i fuld gang med at læse min harry potter færdig så jeg kan få gang i den næste... men kunne være jeg skulle låne den bog og have med på ferie...

ang bil så hænger det mig langt ud af halsen, vi skal bruge bilen på ferie og vi har være inde og tjekke fly pricer og leje af bil... hvis vi flyver der ned skal vi jo så leje en bil dernede og det bliver omring 3000-6000 lige meget hvad vi gør...

Pt går den på vi skal låne mine forældres bil hvis de kan få den på værksted enden vi kører fredag morgen i næste uger...

mine svigerforældre skal jeg nok ikke lige se de næste par dage selv kæresten har været oppe at makere sig over for dem...

Så ferien er meegt trængende... Vi skal bare rigtig på kæreste ferie til paris via belgien

Anmeld

21. august 2008

MorCamilla

Hejsa Sanne..

Nej en ulykke kommer sjældent alene... Desværre..
Sådan er det også her lige i tiden, jeg har "lige" fået konstateret brystkræft og Kasper blev fyret i fredags, da de ikke har fået nogle ordre hjem (han er tømre) Det er bare rigtig træls...

Men se det fra den lyse side, en dejlig kæresteferie til kærlighedens by Paris, gid det var mig..;)

Du har allerede fået mange gode råd til hvad du kan gøre, så det vil jeg ikke skrive så meget om, vil bare ønske dig held og lykke med det hele.. Når du kan se udgangen af det huld du/I er kommet ned i, så ser alting lysere ud på den anden side...:)

(H) fra Camilla.

Anmeld

21. august 2008

SaNiNa

Tak... ja det kan kun går for langsom med ferie nu vil har så heller ikke haft ferie siden uge 9 så vi glæder os nu har kæreste så osse lige et par ekstra dag... så det bliver dejlig jeg ligger selv i sengen men har kun 2 arbejdes dage i næste uger:) men har så lige hele weekenden fra 7-15 men sådan er det jo...

Lige pt kan jeg desværre ikke se den lyse side af det hele men det skal jo nok komme igen... nu må uheldet snart vende så vi få lidt held med os...

min kæreste er osse tømre og fik job i odense tømrer frima for 3 uger siden og er lige blevet fyrret fordi de ikke fik de ordere de troede de fik...

Anmeld

21. august 2008

Doktor Doolittle

Mini Mouse skriver:

Tak... ja det kan kun går for langsom med ferie nu vil har så heller ikke haft ferie siden uge 9 så vi glæder os nu har kæreste så osse lige et par ekstra dag... så det bliver dejlig jeg ligger selv i sengen men har kun 2 arbejdes dage i næste uger:) men har så lige hele weekenden fra 7-15 men sådan er det jo...

Lige pt kan jeg desværre ikke se den lyse side af det hele men det skal jo nok komme igen... nu må uheldet snart vende så vi få lidt held med os...

min kæreste er osse tømre og fik job i odense tømrer frima for 3 uger siden og er lige blevet fyrret fordi de ikke fik de ordere de troede de fik...

Søde Mini Mouse.
Uden at det skal misforstås som et surt opstød fra min side, for sådan er det ikke ment, (L), kan du så ikke prøve at sætte tingene lidt i perspektiv (?)
Der er skønne kvinder herinde der får brystkræft, depressioner, mister kærester og familiemedlemmer eller andre ulykker.
Får det ikke dine problemer til at virke mere overskuelige (?) Du kan trods alt se en ende på det hele. Det hjælper sjældent at forfalde til klynk, selvom jeg udmærket selv kender følelsen ;)
Kom ind i kampen! (C)
(H) fra Tina

Anmeld

21. august 2008

SaNiNa

ved udemærket at der er mange andre der har det værer end jeg, men pt kan jeg ikke oversku mere... der er sket alt for meget på meget meget kort tid og det tyder ikke lige frem på at det vender lige med det sammen... vi sidder i en kæmpe økonomisk krise samtidig... med kæmpe værksted regning, kæreste har ikke fået sin løn fra det gamle firma... Vi er nået der til vi snakker om at sælge nogle af mine ælskede heste for at kunne få det til at løbe rund... min sølle 10.000 gør ikke det stor.

at skulle give af kald på mine heste vil være at tage en del af mig fjerne halv delen af mit hjerte... den person jeg er... samtige har min arbejdes sted taget røven på mig så jeg skal søge nyt arbejde igen... og pt er der ikke det vilde... prøver på at se den lyse side men kan desværre ikke selv se den...

Anmeld

21. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nej puha det lyder ikke til at tilværelsen er helt påtimal pt. Jeg kender det godt, det tror jeg alle har prøvet. Hver gang man prøver at komme ovenpå, får man endnu et hak i tuden :@

Jeg ved godt det hele virker uoverskueligt lige nu, men jeg er sikker på der er lys for enden af tunlen. I skal bare huske på at det nok ikke er det bedste tidspunkt at debatere for meget, for "når kybben er tom, bides hestene". Og så har man en tendens til at sige noget man inderst inde ikke mener.

Men mon ikke det hele ser mere lyst ud når i kommer hjem igen? Friske og veludhvilede. Det håber jeg.

(H)

Anmeld

21. august 2008

Mathilde

Hej søde Sanne

Der er da godt nok en hel del modstand i jeres tilværelse lige nu! Mange "små" problemer kommer bare til at fylde rigtig meget og til sidst føler man, at man slet ikke kan rumme mere... Prøv at tage en ting ad gangen....så er det nemmere at overskue.
Det er sådan jeg klarer min hverdag lige for tiden. Jeg har for kort tid siden mistet min papfar ( var far for mig det meste af mit liv ) og nu er der tusind ting der bare ikke fungerer og skader der er lavet på min solgte bil, men i mit navn, så jeg står til ansvar....
Det er jo forskelligt hvor meget modgang hver enkelt kan rumme. Det må sgu være svært, at du ligefrem overvejer at sælge dine heste, når de er så stor en del af dig.
Jeg håber tingene lige så stiller falder på plads for jer og at i kan nyde jeres velfortjente ferie:)

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.