Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er rigtigt mange der bliver gravide igen lige med det samme efter en spontan abort, så kan da godt tænkes at der er mus i fælden allerede. Så mon ikke du skulle prøve at teste engang og se hvad den siger.

Kærligst
Sussie

Testede jo også her for 5 dage siden og den var jo negativ. Men tester igen fredag og ser hvad den siger, hvis min mens ikke er kommet.

Men er der ingen der ved hvornår den skulle komme igen, efter en SA?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Testede jo også her for 5 dage siden og den var jo negativ. Men tester igen fredag og ser hvad den siger, hvis min mens ikke er kommet.

Men er der ingen der ved hvornår den skulle komme igen, efter en SA?

Man kan godt springe en periode over før man får mens igen..eller den rykker sig, så det er heller ikke unormalt.
Jeg har gået helt op til 3 måneder uden mens efter en SA

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Man kan godt springe en periode over før man får mens igen..eller den rykker sig, så det er heller ikke unormalt.
Jeg har gået helt op til 3 måneder uden mens efter en SA

ja okay De sagde på sygehuset at der vil gå 4-6 uger

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

Og jeg har stadig ikke fået det.

Anmeld

22. november 2010

Karo

Mon ikke du er gravid

Jeg havde også en spontan abort og 6 uger senere stod jeg igen med en positiv test Så det kan sagtens lade sig gøre.

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Mon ikke du er gravid

Jeg havde også en spontan abort og 6 uger senere stod jeg igen med en positiv test Så det kan sagtens lade sig gøre.

Det lyder godt

Anmeld

22. november 2010

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hej.

Det er nu 6 uger siden jeg fik en spontan abort, desværre

Men jeg har endnu ikke fået min mens. Nogen der ved hvor lang tid der går før den normalt plejer at komme?

Jeg er begyndt at skulle tisse hver halve time, selvom det kun er 2 dråber der kommer ud, og jeg fået kontant oppustet mave? Hvad kan det være?

var selv igennem en SA i midten af marts måned, habde det ligesom du beskriver det, 4 uger efter stod jeg igen med 3 positive tests hjemme + 1 positiv ved lægen, og jeg er nu 35 +1 fik at vide på sygehuset vi bare skulle gå hjem og prøve med det samme, og fik at vide at grunden til at de siger man skal vente til efter første mens, er for at det er nemmere at beregne termin, men blev gravid inden, så fik bare en tid til terminsscanning

for at den er der igen hos jer

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

var selv igennem en SA i midten af marts måned, habde det ligesom du beskriver det, 4 uger efter stod jeg igen med 3 positive tests hjemme + 1 positiv ved lægen, og jeg er nu 35 +1 fik at vide på sygehuset vi bare skulle gå hjem og prøve med det samme, og fik at vide at grunden til at de siger man skal vente til efter første mens, er for at det er nemmere at beregne termin, men blev gravid inden, så fik bare en tid til terminsscanning

for at den er der igen hos jer

Mange tak Men har jo testede her for en lille uge siden, og der var den negativ

Anmeld

22. november 2010

Marco2

Hvis du føler du skal tisse hele tiden, mon så ikke det kan være blærebetændelse?

Anmeld

22. november 2010

FruHolm <3

Anonym skriver:

Mange tak Men har jo testede her for en lille uge siden, og der var den negativ

okay . men det kan jo være du har senere ægløsning end mig, eller at dit hcg tal fra graviditeten faldt langsommere end mit, så du kan stadig være heldig at teste positiv fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.