Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.601 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Det er nu 6 uger siden jeg fik en spontan abort, desværre

Men jeg har endnu ikke fået min mens. Nogen der ved hvor lang tid der går før den normalt plejer at komme?

Jeg er begyndt at skulle tisse hver halve time, selvom det kun er 2 dråber der kommer ud, og jeg fået kontant oppustet mave? Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Noneother

Anonym skriver:

Hej.

Men jeg har endnu ikke fået min mens. Nogen der ved hvor lang tid der går før den normalt plejer at komme?

Jeg er begyndt at skulle tisse hver halve time, selvom det kun er 2 dråber der kommer ud, og jeg fået kontant oppustet mave? Hvad kan det være?

Har du leget ubeskyttet med kæresten i mellemtiden da?

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Har du leget ubeskyttet med kæresten i mellemtiden da?

ja har jeg da en del

Selvom vi godt nok fik at vide at vi ikke må prøve igen, får første mens

Anmeld

22. november 2010

Happiness

Anonym skriver:

Hej.

Blev du scannet efter den spontane abort? Man har jo hørt om folk der sku have tvillinger, og så mistede den ene tidligt. Og faktisk ikke vidste at de havde en ekstra inden i maven.

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Blev du scannet efter den spontane abort? Man har jo hørt om folk der sku have tvillinger, og så mistede den ene tidligt. Og faktisk ikke vidste at de havde en ekstra inden i maven.

Ja er jeg Og inden jeg fik den spontane abort, og der var jo kun et hjerte der bankede?

Anmeld

22. november 2010

Noneother

Anonym skriver:

ja har jeg da en del

Selvom vi godt nok fik at vide at vi ikke må prøve igen, får første mens

Jamen så kan det da sagtens være det der er "skurken." kroppen er vildt modtagelig for graviditet efter man har aborteret. Jeg taler af erfaring her

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jamen så kan det da sagtens være det der er "skurken." kroppen er vildt modtagelig for graviditet efter man har aborteret. Jeg taler af erfaring her

Hehe lyder super, jeg vil bare så gerne! Har fået at vide efter SA'en at jeg kun har en æggestok så det kan være lidt svære at blive gravid.

Testede faktisk her for en uge siden, og den var hvert fald negativ. hehe kunne bare ikke lade vær =

Anmeld

22. november 2010

Noneother

Anonym skriver:

Hehe lyder super, jeg vil bare så gerne! Har fået at vide efter SA'en at jeg kun har en æggestok så det kan være lidt svære at blive gravid.

Testede faktisk her for en uge siden, og den var hvert fald negativ. hehe kunne bare ikke lade vær =

Faktisk lidt sjovt du siger det. Jeg har osse kun en der fungere. blev alligevel gravid 2 gange på 3 måneder.

Så kan de jo undre sig over hvordan det lod sig gøre.

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Faktisk lidt sjovt du siger det. Jeg har osse kun en der fungere. blev alligevel gravid 2 gange på 3 måneder.

Så kan de jo undre sig over hvordan det lod sig gøre.

Er jeg rigtig glad for at høre, at det godt kan lade sig gøre!

Anmeld

22. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej.

Der er rigtigt mange der bliver gravide igen lige med det samme efter en spontan abort, så kan da godt tænkes at der er mus i fælden allerede. Så mon ikke du skulle prøve at teste engang og se hvad den siger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.