Er chokeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Cris

Jeg tror, at det er fordi brugeren kender hinanden meget godt. Der har også være nogle perioder, hvor baby.dk blev hårdt kritiseret fordi vi var bare en flok uhøflige høns   Jeg ved ikke, om I kan huske dengang da en del af brugere fra navlestrenge.dk flyttede til baby.dk og der var så meget drama! Sådan en underholding! Mange der var chokeret over for baby.dk og vores "ton"... tja... det har altid været sådan op og ned og jeg gætter på, at der sker præcis det samme hos netbaby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

twinboys

Jeg tænkte faktisk det samme men er heller ikke bruger derinde... Jeg kan lide at være på baby, men vil også give jer ret i at drugerne herinde er unge og der er ikke mange tilbage med ældre børn...

Men jeg bliver her og er afhængig af siden

Majbritt

Anmeld

21. november 2010

SaNiNa

twinboys skriver:

Jeg tænkte faktisk det samme men er heller ikke bruger derinde... Jeg kan lide at være på baby, men vil også give jer ret i at drugerne herinde er unge og der er ikke mange tilbage med ældre børn...

Majbritt

Hvor når er man så ung?

Anmeld

21. november 2010

helora

twinboys skriver:

Majbritt

Hvad så med os, der er gamle med små børn? hehe

Anmeld

21. november 2010

twinboys

helora skriver:

Hvad så med os, der er gamle med små børn? hehe

uuuhhh undskyld søde... troede da ikke du var så gammel... smiler

Anmeld

21. november 2010

helora

uuuhhh undskyld søde... troede da ikke du var så gammel... smiler

Vi er jo vildt unge 

Anmeld

21. november 2010

twinboys

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor når er man så ung?

Jeg er stadig ung smiler... ej jeg mener yngre end mig...

Anmeld

21. november 2010

ekzunz

lotchen skriver:

Må jeg høre hvorfor du har det sådan?? Jeg synes der er meget hyggeligt herinde, men Oliver er jo også kun 1 år, der er mange herinde med børn i 0-3 års alderen.

Jamen det er nok fordi at der nu er en 15 årig uden børn (og undskyld) og i sidste uge var det en 12 årig der oprettede sig herinde. Vi har jo teenagere herhjemme, og jeg tænker sådan lidt over hvad jeg har lyst til at drøfte med mine børn og deres venner, og det er jo bestemt ikke det samme som jeg af og til skriver om i debatter herinde..... Det er svært at forklare - men når man er træt af teenagere og begraver sig bag pc'en for at få en dosis hygge-baby.dk, så er det nok bare ikke 15-16 årige jeg har brug for....men det er jo nok bare mig fordi vi har store børn....

Anmeld

21. november 2010

ekzunz

helora skriver:

Jeg kan godt følge dig og synes heller ikke, at det hele behøver være rygklapperi, meeeen... Måske er jeg bare for vant til en sober omgangstone

Jamen jeg er meget enig, og det er jo også en af grundende til at baby.dk stadig er min absolut mest brugte hjemmeside - her er bare mere hyggeligt

Men jeg vil så også indrømme at der er nogle spørgsmål jeg stiller derinde istedet for her - men det er mest hvis det er jobrelateret eller lign.

Anmeld

21. november 2010

klmf

Znuzke skriver:

Jamen det er nok fordi at der nu er en 15 årig uden børn (og undskyld) og i sidste uge var det en 12 årig der oprettede sig herinde. Vi har jo teenagere herhjemme, og jeg tænker sådan lidt over hvad jeg har lyst til at drøfte med mine børn og deres venner, og det er jo bestemt ikke det samme som jeg af og til skriver om i debatter herinde..... Det er svært at forklare - men når man er træt af teenagere og begraver sig bag pc'en for at få en dosis hygge-baby.dk, så er det nok bare ikke 15-16 årige jeg har brug for....men det er jo nok bare mig fordi vi har store børn....

Det kan jeg godt se og kan godt følge dig i. Det er egentlig også lidt sjovt at siden tiltrækker de lidt yngre UDEN børn (og uden aktuelt ønske om at få det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.