Er chokeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. november 2010

helora

Var i forbindelse med indlægget

https://www.baby.dk/debat/75175pi1/ordet-er-frit/hende-den-traelse-med-alle-navnene---.aspx

inde og kigge på Netbaby.dk for at se, hvad det handlede om. Respekt til dig i øvrigt Eva. Det gør mig ondt at høre, hvad du og dine drenge har været igennem

Men er det bare mig, eller er der en ualmindelig ubehagelig tone inde på Netbaby. Efter at have læst et par indlæg derinde kunne jeg aldrig drømme om at oprette mig som bruger eller skrive et eneste ord derinde

Nå, bare et surt opstød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

ekzunz

Tonen kan godt være mere hård derinde. Der er bestemt ikke noget rygklapperi, men mange af brugerne er også en hård kerne som har været der gennem mange år og kender hinanden godt. Så selv om tonen måske kan synes hård, så er det ikke altid at det er sådan ment.

Jeg brugte tidligere siden en hel del, så har der været en lang periode hvor jeg slet ikke har brugt den, og nu er jeg begyndt at søge lidt derover igen . Det skyldes primært at jeg synes at brugerne på denne side bliver yngre og yngre, og jeg synes ikke jeg har børnefri når jeg er på baby.dk mere.

Anmeld

21. november 2010

Sabine...!

Var i forbindelse med indlægget

https://www.baby.dk/debat/75175pi1/ordet-er-frit/hende-den-traelse-med-alle-navnene---.aspx

inde og kigge på Netbaby.dk for at se, hvad det handlede om. Respekt til dig i øvrigt Eva. Det gør mig ondt at høre, hvad du og dine drenge har været igennem

Men er det bare mig, eller er der en ualmindelig ubehagelig tone inde på Netbaby. Efter at have læst et par indlæg derinde kunne jeg aldrig drømme om at oprette mig som bruger eller skrive et eneste ord derinde

Nå, bare et surt opstød

syntes du af respekt skal slette navnet...

da hun nok har valgt at være ano af en grund...

Anmeld

21. november 2010

helora

Kravlenissen10-12-10 skriver:

syntes du af respekt skal slette navnet...

da hun nok har valgt at være ano af en grund...

Jamen alle kan jo gå ind på Netbaby og se hendes navn i profilen, så tænkte, at det nok ikke er så hemmelig endda

Anmeld

21. november 2010

klmf

Znuzke skriver:

Tonen kan godt være mere hård derinde. Der er bestemt ikke noget rygklapperi, men mange af brugerne er også en hård kerne som har været der gennem mange år og kender hinanden godt. Så selv om tonen måske kan synes hård, så er det ikke altid at det er sådan ment.

Jeg brugte tidligere siden en hel del, så har der været en lang periode hvor jeg slet ikke har brugt den, og nu er jeg begyndt at søge lidt derover igen . Det skyldes primært at jeg synes at brugerne på denne side bliver yngre og yngre, og jeg synes ikke jeg har børnefri når jeg er på baby.dk mere.

Må jeg høre hvorfor du har det sådan?? Jeg synes der er meget hyggeligt herinde, men Oliver er jo også kun 1 år, der er mange herinde med børn i 0-3 års alderen.

Anmeld

21. november 2010

klmf

helora skriver:

Jamen alle kan jo gå ind på Netbaby og se hendes navn i profilen, så tænkte, at det nok ikke er så hemmelig endda

Når hun selv linker til der, hvor hun skriver i eget navn, så må jeg give dig ret i at det ikke kan være så hemmeligt endda.

Anmeld

21. november 2010

helora

Znuzke skriver:

Jeg kan godt følge dig og synes heller ikke, at det hele behøver være rygklapperi, meeeen... Måske er jeg bare for vant til en sober omgangstone

Anmeld

21. november 2010

Cris

Znuzke skriver:

griner så meget lige nu....

Anmeld

21. november 2010

Jeg startede også på Netbaby.dk i sin tid, men skiftede hurtigt side, da jeg følte jeg blev haglet ned, på en led og ubehagelig måde, hvis man gav lidt 'feet back' på nogle spørgsmål!!

Stine og Lisa.

Anmeld

21. november 2010

helora

Tilmeldt skriver:

Jeg startede også på Netbaby.dk i sin tid, men skiftede hurtigt side, da jeg følte jeg blev haglet ned, på en led og ubehagelig måde, hvis man gav lidt 'feet back' på nogle spørgsmål!!

Stine og Lisa.

Det kan jeg altså godt forstå. Der kan da også herske uenighed i debatterne her på siden, men jeg synes som regel, at folk er gode til at svare hinanden konstruktivt i stedet for at rakke ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.