Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heidisbebs skriver: Jeg må også sige, ærgeligt at du bor så langt væk... og at det lige er dec måned.Held og lykke med salget
Jeg må også sige, ærgeligt at du bor så langt væk... og at det lige er dec måned.Held og lykke med salget
Hvor bor du? Og hvis det er fordi det er dec så kan vi vente med penge til jan eller feb mdr?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseNielsen skriver: Da vi skal flytte har vi købt nye møbler og sælger derfor vores nuværende sofa.... 1000 kr Kan afhentes i Holstebro når som helst.....
Da vi skal flytte har vi købt nye møbler og sælger derfor vores nuværende sofa....
1000 kr
Kan afhentes i Holstebro når som helst.....
Hvis du ikke har solgt den til januar vil jeg gerne købe den, vores penge er lidt små i januar
MORJESPERSEN skriver: Hvis du ikke har solgt den til januar vil jeg gerne købe den, vores penge er lidt små i januar
Brugeren er slettet.... Blot til info.....
Loa skriver: Brugeren er slettet.... Blot til info.....
Øv, sikke en skam... jeg kunne helre ikke forstå jeg ikke kunne se hendes profil. men tak
MORJESPERSEN skriver: Øv, sikke en skam... jeg kunne helre ikke forstå jeg ikke kunne se hendes profil. men tak
Helt ok .....
(Jeg er venner med hende på face, hvis jeg skal skrive til hende du er interesseret i den, i januar?)
Loa skriver: Helt ok ..... (Jeg er venner med hende på face, hvis jeg skal skrive til hende du er interesseret i den, i januar?)
jep..
hun kan finde mig på face hvis det er fie jespersen
MORJESPERSEN skriver: jep.. hun kan finde mig på face hvis det er fie jespersen
OG TAK
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128