Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da vi skal flytte har vi købt nye møbler og sælger derfor vores nuværende sofa....
1000 kr
Kan afhentes i Holstebro når som helst.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
112233 skriver: Hvorfor bor du så langt væk??
Hvorfor bor du så langt væk??
Hvor bor du da
LouiseNielsen skriver: Hvor bor du da
jaa hvorfor bor du så langt væk den er jo SUPER lækker den sofa og lige noget for mig
tjm skriver: jaa hvorfor bor du så langt væk den er jo SUPER lækker den sofa og lige noget for mig
Jaa er nok lige langt nok og køre for en sofa...
Men den er bare så lækker.. En god flyder, men stadig sidder man godt i den....
LouiseNielsen skriver: Jaa er nok lige langt nok og køre for en sofa... Men den er bare så lækker.. En god flyder, men stadig sidder man godt i den....
har haft en der ligner så det er rigtig ærgeligt man ikke bare lige ku komme med det samme og hente den årh altså øvbøv ... men ihvertfald held og lykke med at få den solgt. lykkes det ik skal du være velkommen til at skrive til mig så må vi finde ud af noget
Gider du måle den... måske den kunne bruges i sommerhuset
twinboys skriver: Gider du måle den... måske den kunne bruges i sommerhuset
Selve hjørnet er 110 cm. Til venstre for hjørnet 115 cm. Til højer for hjørnet 165 cm. Højden fra gulv til ryglæn er 80 cm... Sofaen kan spejlvendes!
tjm skriver: har haft en der ligner så det er rigtig ærgeligt man ikke bare lige ku komme med det samme og hente den årh altså øvbøv ... men ihvertfald held og lykke med at få den solgt. lykkes det ik skal du være velkommen til at skrive til mig så må vi finde ud af noget
Der er en masse som gerne vil købe den, men er afhentning der er galt... Smadder ærgeligt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128