Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er skøn søde...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ihhhhhhhhhhh jeg fik også pyntet op igår
Elsker, elsker, elsker simpelthen julen.
Mmmmm tror jeg skal have en hjemmebagt brunkage til kaffen om lidt
Knus Rikke
twinboys skriver: eeeeeeelsker jul og mine nisser har banket på kasserne hele morgenstunden... Luuuuk os uuuuuuud og ja trip trap nu kommer de ud af kasserne... Glædelig forjul alle sammen... Majbritt
eeeeeeelsker jul og mine nisser har banket på kasserne hele morgenstunden... Luuuuk os uuuuuuud og ja trip trap nu kommer de ud af kasserne...
Glædelig forjul alle sammen...
Majbritt
hva så hot mama... lækkert billede
Mine banker også utroligt højt, kan høre dem helt nede fra kælderen af
Tror de kommer op på fredag hvor jeg har fri fra skole
Malene84 skriver: hva så hot mama... lækkert billede
Smiler tak søde... det var gemalen der tog det ...
nu det sårn at jeg aldrig når at komme i julehumør. fordi jeg ALTID ligger syg juleaften. så nisserne de bliver nok i deres kasser lidt i endnu. vi skal lige ind i december.
lulleh skriver: nu det sårn at jeg aldrig når at komme i julehumør. fordi jeg ALTID ligger syg juleaften. så nisserne de bliver nok i deres kasser lidt i endnu. vi skal lige ind i december.
1. søndag i advent er altså på søndag... Håber ikke du ligger syg i år
twinboys skriver: 1. søndag i advent er altså på søndag... Håber ikke du ligger syg i år
jamen julen kom først inden for her efter den 1 . ved bare ikke lige hvornår. - når det kommer kommer lidt julehumør. nej det håber jeg heller ikke
lulleh skriver: jamen julen kom først inden for her efter den 1 . ved bare ikke lige hvornår. - når det kommer kommer lidt julehumør. nej det håber jeg heller ikke
Hvad fejler du så juleaften de andre år... hvis du bliver syg i år er det fordi du førsst lukker julen ind efter 1. dec... smiler
twinboys skriver: Hvad fejler du så juleaften de andre år... hvis du bliver syg i år er det fordi du førsst lukker julen ind efter 1. dec... smiler
jamen det ender bare med at jeg ligger syg fra den 23 til den 28 ca. med en ordenlig gang influenza og monster mavepine + kvalme. - så kan ikke li jul pga jeg altid skal være syg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128