Luuuuuuuuuuuuk os uuuuuud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Sabine...!

twinboys skriver:

Sikke et smukt navn også fedt med to aér i... Har jeg aldrig set før... udtales det på samme måde som Freya

ja udtales på samme måde... vi havde enlig heller ikke set det før vi sad og kiggede på godkendte navne...

jeg havde hele tiden sagt at jeg genre ville ha det med y.. altså Freya..

men så faldt manden over Fraya da han så det... også blev vi enig om at jamen så skulle det jo bare være sådan...

der er heller ikke så mange hvor det staves sådan mener at det var 11 i DK hvor navntet staves på den måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

twinboys

Kravlenissen10-12-10 skriver:

ja udtales på samme måde... vi havde enlig heller ikke set det før vi sad og kiggede på godkendte navne...

jeg havde hele tiden sagt at jeg genre ville ha det med y.. altså Freya..

men så faldt manden over Fraya da han så det... også blev vi enig om at jamen så skulle det jo bare være sådan...

der er heller ikke så mange hvor det staves sådan mener at det var 11 i DK hvor navntet staves på den måde..

Fedt og meget smukt...

Anmeld

21. november 2010

Sabine...!

twinboys skriver:

Fedt og meget smukt...

mange tak...

glæder mig til at se billeder af alle dine nisser....

Anmeld

21. november 2010

twinboys

Kravlenissen10-12-10 skriver:

mange tak...

glæder mig til at se billeder af alle dine nisser....

Ja må oprette en nisse debat...

Anmeld

21. november 2010

skøjte-prinsessen

jeg har allerede pyntet op, desværre kun i min stue da jeg skal pakke min lejlighed ned hele december, men jeg har en lille regl med at mit juletræ og julepynt skal være oppe inden 1 advent og ja jeg er ikke hjemme og min stue er bare hyggelig nu... glæder mig så meget til juleaften 1. fordi at jeg skal være sammen med min familie 2. fordi der er jeg halvvejs i min graviditet  

Glædelig tidlig ønskning jul

Anmeld

22. november 2010

twinboys

Rogue skriver:

jeg har allerede pyntet op, desværre kun i min stue da jeg skal pakke min lejlighed ned hele december, men jeg har en lille regl med at mit juletræ og julepynt skal være oppe inden 1 advent og ja jeg er ikke hjemme og min stue er bare hyggelig nu... glæder mig så meget til juleaften 1. fordi at jeg skal være sammen med min familie 2. fordi der er jeg halvvejs i min graviditet  

Glædelig tidlig ønskning jul

Stort tillykke

Anmeld

22. november 2010

Carina1977

twinboys skriver:

eeeeeeelsker jul og mine nisser har banket på kasserne hele morgenstunden... Luuuuk os uuuuuuud og ja trip trap nu kommer de ud af kasserne...

Glædelig forjul alle sammen...

Majbritt

hehe mine får pænt lov til at vente indtil på søndag  Mark har dog været igang med at klippe kravlenisser

Men altså ligegyldigt, hvor meget jeg gerne vil have juletingene frem nu, så venter jeg til på søndag. Sådan plejer vi at gøre, og sådan skal det også være i år

Anmeld

22. november 2010

9510

Mine kom op i går, kunne simpelhen ikke vente mere

Men nøøøjj hvor er det hyggeligt

Anmeld

22. november 2010

ulleby

twinboys skriver:

eeeeeeelsker jul og mine nisser har banket på kasserne hele morgenstunden... Luuuuk os uuuuuuud og ja trip trap nu kommer de ud af kasserne...

Glædelig forjul alle sammen...

Majbritt

Elsker julen og mine nisser glæder sig til at blive kigget på Meeeeen har en bedre halvdel der ikke elsker den som mig - ås hos os er der lavet en handel om dne første søndag i advent eller senest den 1 december. Kan i gætte hvor meget jeg glæder mig til næste weekend

God juler til jer der er igang.

Didde

Anmeld

22. november 2010

skøjte-prinsessen

twinboys skriver:

Stort tillykke

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.