Har brug for lidt hjælp - graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Happiness

sarahsofia skriver:

Så der er ingen chance for at jeg er gravid mener i?

Jeg ville vente nogle dage og så prøve igen! Ellers prøv at købe en anden slags teste og prøv med dem. Men tror desværre ikke du skal regne med noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Kløver

sarahsofia skriver:

det er nok bare mig der ser syner så.
i kan vel ikke se stregerne?

kan ikke se nogen streger og heller ikke hvis jeg negativiserer den eller hvad det hedder dvs sætter billedet i paint, og ændrer farverne til negativ

Anmeld

21. november 2010

sarahsofia

Hvor er det dog frustrerende.
Var stensikker på den var der pga. mine bryster og de mens smerter.

Anmeld

21. november 2010

Maja88

sarahsofia skriver:

Hvor er det dog frustrerende.
Var stensikker på den var der pga. mine bryster og de mens smerter.

jeg har også nogen gange op til mens kunne få ekstremt ømme bryster- du skal jo huske på. dine hormoner kommer jo også i spil under en mens

Anmeld

21. november 2010

businesstigger

Du kan ikke regne med streger der kommer efter den max ventetid. Derfor kan du jo sagtens være gravid. Jeg har ikk selv ku teste positiv før jeg min var 1 uge over tid

Anmeld

21. november 2010

sarahsofia

Grunden til at jeg var så sikker er fordi jeg har nogle beskadiget nervebaner i mine bryster, og jeg har derfor normalt ikke meget følelse i brysterne.
Det eneste tidspunkt hvor jeg har fået følsomme brystvorter var da jeg ventede min datter(det der afslørede min graviditet) og det er første gang siden da at jeg har oplevet det.

Så var faktisk 110% sikker på jeg var gravid
Så er noget overrasket over negative tests.

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Jeg ville klart teste igen efter tirsdag, for selvom der er en streg, så plejer man at sige, testen er ugyldig efter så lang tid...

Anmeld

21. november 2010

sarahsofia

Nu tog jeg en test til fordi jeg ville være sikker på at det bare var mit syn der spillede mig et puds, og fordi jeg kom i tanke om at med min datter kunne jeg bedst teste positiv om eftermiddagen og ikke om morgenen.

Denne gang synes jeg altså at jeg kan ane en meget utydelig streg efter 3-4 minutter(kan dog ikke se om den er hvid eller lyserød?)

Derudover har jeg ikke fået menstruation i dag som jeg burde. Tilgengæld har jeg lige opdaget jeg har helt vildt meget ægløsningsudflåd? Hvad er nu dét for noget?

Anmeld

21. november 2010

mukka88

sarahsofia skriver:

Nu tog jeg en test til fordi jeg ville være sikker på at det bare var mit syn der spillede mig et puds, og fordi jeg kom i tanke om at med min datter kunne jeg bedst teste positiv om eftermiddagen og ikke om morgenen.

Denne gang synes jeg altså at jeg kan ane en meget utydelig streg efter 3-4 minutter(kan dog ikke se om den er hvid eller lyserød?)

Derudover har jeg ikke fået menstruation i dag som jeg burde. Tilgengæld har jeg lige opdaget jeg har helt vildt meget ægløsningsudflåd? Hvad er nu dét for noget?

har du etv. et billede af den nye test du har taget?

Anmeld

21. november 2010

sarahsofia

Jeg synes ikke rigtigt jeg kan fange "stregen" på et billede.
Det er den alt for svag til.. Så jeg tror slet ikke på det endnu.

Men er der nogle der har oplevet at få ægløsningsudflåd den dag de skal have menstruation eller en dag op til?
Det har jeg aldrig oplevet før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.