Har brug for lidt hjælp - graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.921 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. november 2010

sarahsofia

Jeg har haft meget kraftige menstruationssmerter i en uge nu, og har meget ømme brystvorter(brysterne føles også tunge).
Jeg har nu taget tre tests.

Tog en test i forgårs. Om aftenen, og ikke med morgenurin.
Efter 10 minutter var der ingenting. Men efter 20-30min var der kommet en meget svag grå/lidt-lyserød streg. Den var svag men kunne ses i strakt arm.

I går eftermiddags, og ikke med morgenurin tog jeg en til.
Efter 10 minutter var der heller ingenting. Men efter 20-30min var der kommet en svag lyserød streg. Den var svag men helt klart tydeligere og mere lyserød end den fra aftenen før, og kan sagtens ses i strakt arm.

I dag tog jeg så en test med morgenurin, og til min overraskelse kom der ingen streg efter 10min. Men der kom en meget svag streg efter 20-30min igen. Men den er svagere end den fra i går eftermiddags.
Det er samme slags test alle tre gange.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro?
Min menstruation burde komme i dag eller senest tirsdag(min cyklus svinger fra 26-28 dage)
Men der er ingen tegn på at den er på vej udover mens smerterne der har været der en uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

..

Jeg tror desværre ikke du er gravid, en streg der kommer efter så lang tid gælder ikke.,

Desværre, håber det lykkedes snart for jer

Anmeld

21. november 2010

sarahsofia

det er nok bare mig der ser syner så.
i kan vel ikke se stregerne?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2010

Blyb

sarahsofia skriver:

Jeg tror jeg kan ane en streg på den midterste test. Men prøv da at teste igen om et par dage..

Krydser fingre for dig

Anmeld

21. november 2010

Happiness

Jeg prøvede det samme da vi forsøgte at blive gravide. Men de er ugyldige efter 5 min Desværre! Jeg fik min mens få dage efter!

Og stærke menssmerter er vidst heller ik normale ved graviditet. Der er de milde. Det var det ihvertfald hos mig.

Men op på hesten igen Ved os lykkedes det måneden efter

Anmeld

21. november 2010

Happiness

sarahsofia skriver:

Kan ane stregerne. Men de er ikke gyldige efter så lang tid.

Anmeld

21. november 2010

Maja88

altså jeg kan ikke se nogen streger- men de er jo desværre heller ikke gyldige efter 20-30min

Anmeld

21. november 2010

CamillaValby

Når tiden på testen er gået kan og må du ikke regne med resultatet. Dette skyldes at kontrast farven kan give dig det som man kalder falsk positiv.

for at du får de to streger og at du er gravid.

Anmeld

21. november 2010

sarahsofia

Så der er ingen chance for at jeg er gravid mener i?

Anmeld

21. november 2010

Kløver

sarahsofia skriver:

Jeg har haft meget kraftige menstruationssmerter i en uge nu, og har meget ømme brystvorter(brysterne føles også tunge).
Jeg har nu taget tre tests.

Tog en test i forgårs. Om aftenen, og ikke med morgenurin.
Efter 10 minutter var der ingenting. Men efter 20-30min var der kommet en meget svag grå/lidt-lyserød streg. Den var svag men kunne ses i strakt arm.

I går eftermiddags, og ikke med morgenurin tog jeg en til.
Efter 10 minutter var der heller ingenting. Men efter 20-30min var der kommet en svag lyserød streg. Den var svag men helt klart tydeligere og mere lyserød end den fra aftenen før, og kan sagtens ses i strakt arm.

I dag tog jeg så en test med morgenurin, og til min overraskelse kom der ingen streg efter 10min. Men der kom en meget svag streg efter 20-30min igen. Men den er svagere end den fra i går eftermiddags.
Det er samme slags test alle tre gange.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro?
Min menstruation burde komme i dag eller senest tirsdag(min cyklus svinger fra 26-28 dage)
Men der er ingen tegn på at den er på vej udover mens smerterne der har været der en uge

Jeg ville ikke regne med dem, for stregen skal komme indne for de antal min der står på oakken, ellers er den ugyldig. 

men krydser da fingre og håber det snart lykkedes for jer, eller at der kommer en positiv test i løbet af de næste par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.