Katte og flytning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Svei

Peanut skriver:

Det er jo klart den løber "hjem" når det er så tæt på, og den har boet der i lang tid...

Prøv at holde den indendøre i dit nye hjem i 14 dage, hvorefter den prøver at komme ud..

Jeg vil dog tro at den stadig kan finde på at tage på visit hos dine forældre, nu når i bor så tæt på hinanden 

Men tænker bare om det ikke er bedre for den at blive....drengene er ligeglade med om den bor her eller der nemlig...og at holde en udekat inde i flere uger er vel også synd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

CamillaValby

Hvis drengene er ligeglade og du ikke er helt pjattet med katten.

Ville jeg helt klart lade den være hos dine forældre hvis de selvfølgelig vil have den

Anmeld

21. november 2010

Peanut

CamillaValby skriver:

Hvis drengene er ligeglade og du ikke er helt pjattet med katten.

Ville jeg helt klart lade den være hos dine forældre hvis de selvfølgelig vil have den

Enig...

Hvis drengene (og du) er ligeglade, kan katten jo ligeså godt blive boende der, også kan i nusse med den osv. når i besøger dine forældre, eller hvis katten skulle finde på at besøge jer 

Men dine forældre skulle jo også gerne være indstillet på det 

Anmeld

21. november 2010

mor2011

Jeg synes helt klart at du skal lade katten bo hos dine forældre og så få en kat i dit nye hjem. Din søn skal nok blive superglad for den nye kat - og så har han jo også en dejlig kat hos dine forældre.

Baggrund for mine overvejelser er at katten i forvejen har haft en omtumlet tilværelse. Jeg er selv kattejer og har været det i ca. 20 år.

Hvis du alligevel vælger at tage katten med i din nye bolig så skal du holde den inde i en måneds tid og så langsomt vænne den til området du kommer til at bo i. Men hvis dine forældre bor tæt på dig så er der stor risiko for at den vil søge hjem til dem. Men så slemt er det vel hellere ikke, smiler.

Bitten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.