pihlspige81 skriver:
Hej Alle...
Jeg er ny herinde på dette forum, men ikke i baby talk..
Min historie er lang og den vil jeg ikke kede jer med, men gøre den kort....
Har igennem 10 år gået til IUI og IVF men intet har lykkedes ( med to partnere )... Har været gravid men det endte i SA.
Nu er jeg sammen med en ny partner som har to børn ( begge lavet i start november). Jeg sagde vi ikke behøvede beskyttes os da jeg ikke kunne...
Nu er jeg gået to dage over tid ( hvilket aldrig sker ) Har en masse heven og niven og små jag i underlivet, men det er de eneste "symptomer"... samt en lille bule på maven?? men der ville jo ikke allerede kunne komme en bule?? Har taget en test, der er en skygge streg...Og kan ikke rigtigt beslutte mig for om jeg ser den, eller om det er indbildning...
Rygterne går jo lidt på når man ikke tænker over få barn, så sker det... Og efter jeg gået ind i et forhold med en der har børn, har jeg virkelig ikke skænket det en tanke....
Jeg ved godt i ikke kan sige om jeg gravid eller ej, men søger måske bare en der kan fortælle om en lign. sitution fysisk?
Store knus til jer alle derude 
Den slags hører man igen og igen.
Nogle jeg kender havde også helt givet op, og lige pludseligt var den der..efter 17 år.
Så man skal aldrig miste håbet.
Men ihhh hvor jeg dog krydser fingre.

1000 knus
Sussie