Erfaring søges? Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Jelles

Hej Alle...

Jeg er ny herinde på dette forum, men ikke i baby talk.. Min historie er lang og den vil jeg ikke kede jer med, men gøre den kort....

Har igennem 10 år gået til IUI og IVF men intet har lykkedes ( med to partnere )... Har været gravid men det endte i SA.

Nu er jeg sammen med en ny partner som har to børn ( begge lavet i start november). Jeg sagde vi ikke behøvede beskyttes os da jeg ikke kunne...

Nu er jeg gået to dage over tid ( hvilket aldrig sker ) Har en masse heven og niven og små jag i underlivet, men det er de eneste "symptomer"... samt en lille bule på maven??  men der ville jo ikke allerede kunne komme en bule?? Har taget en test, der er en skygge streg...Og kan ikke rigtigt beslutte mig for om jeg ser den, eller om det er indbildning...

Rygterne går jo lidt på når man ikke tænker over få barn, så sker det... Og efter jeg gået ind i et forhold med en der har børn, har jeg virkelig ikke skænket det en tanke....

Jeg ved godt i ikke kan sige om jeg gravid eller ej, men søger måske bare en der kan fortælle om en lign. sitution fysisk?

Store knus til jer alle derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Topp

uhhh billede af testen - så vi kan se

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Det er den desværre slet ikke tydelig nok til...derfor jeg er så meget i tvivl om den er der eller ej...PIV... og 3-4 dage til en ny test er baaare meget lang tid

Anmeld

21. november 2010

Noneother

Præcis. Billede tak.

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

Ja, lad os se et billede

Anmeld

21. november 2010

Noneother

pihlspige81 skriver:

Det er den desværre slet ikke tydelig nok til...derfor jeg er så meget i tvivl om den er der eller ej...PIV... og 3-4 dage til en ny test er baaare meget lang tid

Kan du ikke købe sådan en clear blue i bilka? Der står jo Gravid/ikke gravid. Så er der ingen tvivl.

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Bor godt nok i nærheden af en bilka, så kan da være man skulle smutte derned mandag :-D Tak for godt råd.....

Anmeld

21. november 2010

Noneother

pihlspige81 skriver:

Bor godt nok i nærheden af en bilka, så kan da være man skulle smutte derned mandag :-D Tak for godt råd.....

Så lidt.  Gi´endelig en opdatering. Det kunne da være super fedt, hvis den lige sådan var der efter så lang tid.

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Ved ikke lige hvor jeg skulle gøre af mig selv...rigshospitalet afsluttede mig, og sagde det bare ikke kunne ske for mig....Efter 10 år med iui og ivf og ægudtagninger og pokkers til renderi....haha....at en enkel fyr skulle kunne klare det, lyder næsten for godt til at være sandt :-) men yes, selvfølgelig en update

Knus til alle

Anmeld

21. november 2010

Noneother

pihlspige81 skriver:

Ved ikke lige hvor jeg skulle gøre af mig selv...rigshospitalet afsluttede mig, og sagde det bare ikke kunne ske for mig....Efter 10 år med iui og ivf og ægudtagninger og pokkers til renderi....haha....at en enkel fyr skulle kunne klare det, lyder næsten for godt til at være sandt :-) men yes, selvfølgelig en update

Knus til alle

Altså man har jo hørt om at det er sket før det der.
Så vi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.