Thereseh skriver:
Jeg ligger og læser i min graviditetsbog, og der står at man har en smule større sansynlighed for at få en dreng, hvis man rammer ÆL så præcist som muligt når man har sex. Er der nogen af jer der ved at I havde sex samme dag som Æl, og hvad fik I ? :-)For mig er det hips om hap hvad jeg får. Bare det er sundt og raskt :-) Men det er da interessant.
hmm vi ved ikke kønnet så kan ikke svare, men har ikke lige hørt den teori, men spændende
jeg har læst at det jo er manden som afgør kønnet, men at det bla har indflydelse på hvor ofte man er sammen, hvis man feks har sex ofte skulle det give større chanse for en pige, da de sædceller som giver piger, bla er hurtigere og der vil være flere af dem, og da drenge sædcellerne er bedst overlevere, vil det give større sansynloighed for dreng hvis man gør det sjældent, da der så vil være flere af dem end pigesædcellerne, og hvis kvinden får orgasme er det positivt for drengecellerne, mens ingen orgasme er bedst for pige cellerne, noget med kemi, og kvindes surhedsgrad i skeden og overlevelse...
ved ikke om noget af dette kan bruges sammen med teorien fra boegn, men kan jo være du kunne bruge de to teorier sammen 
lyder ihvertfald spændende 
Anmeld