Ægløsning og køn på barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket køn fik I efter sex på ÆL dagen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.700 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Thereseh

Jeg ligger og læser i min graviditetsbog, og der står at man har en smule større sansynlighed for at få en dreng, hvis man rammer ÆL så præcist som muligt når man har sex. Er der nogen af jer der ved at I havde sex samme dag som Æl, og hvad fik I ? :-)For mig er det hips om hap hvad jeg får. Bare det er sundt og raskt :-) Men det er da interessant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Mathilde

Jeg ved jeg havde sex dagen inden min ÆL og vi fik en lille pige og det er rigtig nok det der står. Drenge-celler er nemlig hurtigst og derfor er der større chance for en dreng, hvis ægget står klar. Pige-cellerne er langsommere og lever længere....

Anmeld

21. november 2010

cecilie1984

vi havde sex dagen efter ægløsning og fik en pige

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Jeg har stemt blank, da jeg ikke aner, hvornår jeg har ægløsning!

Anmeld

21. november 2010

A&F

Det har jeg også læst. Jeg har stemt blank da jeg ikke ved, om jeg venter en dreng eller pige. Men jeg blev befrugtet på ægløsnings dagen, det bliver spændende, at se hvad det så bliver.

Anmeld

21. november 2010

Kruse90

er det ikke tilfældig?

Anmeld

22. november 2010

Kala

Vi havde sex 1-2 dage før ægløsning og vi fik en dreng

Anmeld

22. november 2010

Mor til L&S

Jeg har også stemt blankt da jeg ikke helt kan huske hvornår jeg havde ægløsning, men er sikker på at det var tæt på og vi fik en pige

Men sys det er spændende - så lad os høre fra flere...

Anmeld

22. november 2010

NoName

Jeg har stemt blankt da jeg holdt op med at gå efter ÆL da jeg synes det hele blev lidt for uromantisk. så ved ikke lige hvornår jeg havde ÆL, men vi fik en pige

Anmeld

22. november 2010

B&J

Stemt blank jeg stoppede bare med p-pillerne også måtte vi se hvornår jeg blev gravid så tænkte nu ikke så meget på det men blev da gravid 3mdr efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.