Hvornår kunne jeres børn/barn kravle/gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Lise

Tror Simon kravlede da han var 8-9 mdr, og gik første gang selv på sin 1-års fødselsdag.

Casper har møvet rundt siden han var 5-6 mdr, og begyndte at kravle "rigtigt" en uges tid før han blev 8 mdr. Han er 8 mdr og 10 dage nu, og rejser sig endnu ikke op ad ting (prøver, men det lykkes ikke endnu).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Bare mig..

Min datter er 6 mdr nu og kravler slet ikke.. Hun sidder heller ikke selv endnu.. Mon hun er en smule bagud  eller er det vare de andre herinde der er hurtige!?

Anmeld

21. november 2010

Svenne

Arthur er 6½ måned. Han står på alle fire og kommer også fremad.. det går dog lidt langsomt endnu

Anmeld

21. november 2010

Eliza/lykke

Elizabeth kravler slet ikke, hun er 6½ mrd og hun gør slet ikke tegn til det. Hun vil gerne frem til legetøjet, men ligger bare der og bliver skide sur.

Jeg synes også, at jeres er tidligt på den??? Min veninde mener, min datter er bagud..............................

Anmeld

22. november 2010

serinasmor

serina kravlede første gang da hun næsten var 7 mdr ... der havde hun søløvet sig frem i 14 dage-1måned og blev i øvrigt ved med at søløve så længe det var det hurtigste .. hun tog de første skridt et par dage inden hun blev 10 mdr .. det er nu godt 14 dage siden .. og hun går nu op til 6 skridt ad gangen uden at vælte .. men kravlen er stadig det foretrukne ...

det er i øvrigt tidligt hun er begyndt at (søløve)kravle og gå .. så der ikke sidder nogle mødre derude og bliver bekymrede over at deres små pus ikke kan endnu

det kommer   og så er de ikke længere til at fange

serinasmor

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

vanessa var 9 mdr og en uge da hun begydte at kravle. hun er 11 mdr nu men går ikke selv, men kan gå når man holder hende i en hånd, og har god balance så tror snart det kommer

Anmeld

22. november 2010

Nalle

Victoria var 8 måneder da hun kunne kravle.
Og 11 måneder da hun kunne gå.

Sebastian er kun 5 ½ måned, så kan ingen af delene endnu

Anmeld

24. november 2010

Monski

Anthon var 7 måneder da han søløvede sig frem og var 8 måneder da han kravlede første gang, han er nu 11 måneder og kan gå lige så langt han gider med gåvognen og har lige lært at stå selv, godt nok kun i et par sekunder Håber din lille prins har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.