Hvornår kunne jeres børn/barn kravle/gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.592 visninger
17 svar
1 synes godt om
20. november 2010

MaliksMor

Hej alle sammen.

Ville lige hører hvornår jeres barn/børn begyndte at kravle?
hååber på nogle svar..

mvh camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Valle81

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

hååber på nogle svar..

mvh camilla

Asta var omkring 9-10 mdr da hun begyndte at kravle og var omkring 14 mdr da hun gik:0)

Anton er snart 8 mdr og har i de sidste 2 mdr kommet frem ved at trække sig rundt i armene og baske med benen hvilket er super effektivt, han har i en månedstid kommet op og stå på alle fire og stå der og rokke men kommer ikke rigtig videre, så han når nok at blive 9 mdr før han kravler:0)

Christina

Anmeld

21. november 2010

nynne-l

CamillaRH skriver:

Hej alle sammen.

hååber på nogle svar..

mvh camilla

jonathan var 7 mdr da han begyndte at kravle han kan ikke gå i nu så det kan jeg ikke hjælpe med

Anmeld

21. november 2010

Svei

Mine har ikke kravlet....de har siddet på rumpen og kommet frem på den måde, da de var omkring de 6-7 mdr. De gik da de var 12, 10 og 9 mdr.

Anmeld

21. november 2010

Diana...

han begynde og kravle dagen før han blev 6 måneder og gik da han var 10 måneder. 

Anmeld

21. november 2010

FruPudderkvast

Min søn kravlede da han var 7 1/2 måned.. Og tog sine førte skridt et par dage inden han blev 10 måneder..

Anmeld

21. november 2010

Dictes mor

Dicte var syv måneder, da hun begyndte af kravle og 7½ mdr, da hun begyndte at rejse sig. Hun er nu 8 mdr og kan finde ud af at tage 4 skridt ved en gåvogn.

Anmeld

21. november 2010

B&J

6½månede kravlede han og ja han går ikke i nu men han går rundt med hjælp af bordet og sofaen også sin gå vogn der har han taget 5skridt

Anmeld

21. november 2010

Unalisa

min søn begyndte at kravle 4 dage før han blev 8 mdr. og gik da han var 10 mdr, han er nu 11 måneder og går stabilt

Anmeld

21. november 2010

MariaJ

Johanna var seks måneder, da hun begyndte at kravle. Hun er knapt syv måneder nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.