Nogen der kan anbefale en vugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Zafir

Palaja skriver:

Ok, jamen det er da værd at overveje så. Måske til den næste, nu er hun jo alligevel ved at være så stor

Man kan også få dem i junior størrelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Kløver

Maria-s skriver:

Jeg står i den situation at den vugge jeg troede vi skulle bruge til vores dejlige dreng, når han kommer ud her til Marts engang, måske ikke er ledig alligevel, da der er lidt flere i familien med til at arve/ låne den end jeg regnede med... SÅ det synes jeg da er ærgeligt, men der er jo ikke noget at gøre ved det.

Jeg kan nu ikke finde ud af om vi skal købe en vugge eller bare en barne seng fx den billige tremmeseng fra Ikea. Og hvis vi skal købe en vugge; skal det så være en der står på gulvet eller skal det være en der hænger fra loftet? Kan egentlig rigtig godt lide ideen med en der kan hænge i en krog fra loftet fordi jeg da vil kunne flytte den med mig rundt i huset lidt nemmere, men ved heller ikke om det er irreterende med snorrerne? Om de er i vejen når man skal tage ham op/ ligge ham ned i den? Og hvor lang tid kan man bruge en vugge?

Nogen der har nogle erfaringer de har lyst til at dele?

Maria

Min veninde brugte en tremmeseng fra starten, til at starte med satte hun liften ned i den, og bagefter brugte hun sengehimmel og man kan jo evt bruge en god tyk sengerand

Vi ahr ikke selv plads til den løsning, men vi har så en vi har lånt, som jeg selv har ligget i som lille, som vi så bruger det første ½ år

Så Babysam at deres vugger var virkelig virkelig små, de så jo ud som om de kun kunne bruges de første 2 mdr, så vil i have en vugge, så kan jeg nok bedst anbefale at købe en lidt større, som i så kan bruge længere tid

Anmeld

21. november 2010

Palaja

Zafir skriver:

Man kan også få dem i junior størrelse

Ok, tak. Jamen det vil jeg da prøve at kigge på

Anmeld

21. november 2010

L-Mortil3

Jeg har en Leandervugge, og jeg eeelsker den, ja det gjorde Liam også da han var bette, havde en krog i soveværelset, en i stuen og stativet i køkkenet, jeg tog den med mig, hvorhen jeg nu skulle, så kan man hurtigt pakke den sammen hvis man skal på overnatning og baby skal have sengen med (Mortens familie bor langt nede i sønderjylland = overnatning) .

Jeg har elsket den, og har aldrig oplevet at jeg synes snorene var i vejen, eller at den svang når han skulle puttes, og hold op hvor var han nem at putte i den Gynge gynge godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.