Maria-s skriver:
Jeg står i den situation at den vugge jeg troede vi skulle bruge til vores dejlige dreng, når han kommer ud her til Marts engang, måske ikke er ledig alligevel, da der er lidt flere i familien med til at arve/ låne den end jeg regnede med...
SÅ det synes jeg da er ærgeligt, men der er jo ikke noget at gøre ved det. 
Jeg kan nu ikke finde ud af om vi skal købe en vugge eller bare en barne seng fx den billige tremmeseng fra Ikea. Og hvis vi skal købe en vugge; skal det så være en der står på gulvet eller skal det være en der hænger fra loftet? Kan egentlig rigtig godt lide ideen med en der kan hænge i en krog fra loftet fordi jeg da vil kunne flytte den med mig rundt i huset lidt nemmere, men ved heller ikke om det er irreterende med snorrerne? Om de er i vejen når man skal tage ham op/ ligge ham ned i den? Og hvor lang tid kan man bruge en vugge?
Nogen der har nogle erfaringer de har lyst til at dele? 
Maria
Kan helt klart anbefale en leander vugge , den er SUPER 
Vi havde en alm låne/arve vugge til vores dreng , sådan en som står på gulvet og kan svinge fra side til side.
Vores dreng var MEGET urolig og sensitiv, da han var lille, han sov 1 gang i vuggen. Et familie medlem fortalte så at de vugger slet ikke er egnet til børn ( nået med at den vugger fra side til side ) og ikke frem og tilbage. Hun er ergoterapeut og siger, at vuggen fra side til side bruger man til patienter som skal vækkes fra koma ( mener jeg ) og vuggen frem og tilbage fremmer søvnen. Ligesom en gyngestol. Det var den korte forklaring , hun kaldte det et fint ord som jeg ikke husker
Vi lånte ( dagen efter ) en leander vuggen, hængte den i loftet og vupti så sov vores dreng
Så her skete der et mirakel efter den kom i huset. Skulle jeg have flere børn ville jeg KLART vælge en hænge vugge..
Anmeld