Anonym skriver:
Lige præcis. Vi skal være 110% ærlige. Det har jeg prøvet at banke ind i hovedet af ham 10.000 gange. For jeg acceptere sgu mange ting. Og rigtig mange ting, som mange andre ikke var gået med til. Jeg fatter sket ikke hans grund til at slette, specielt ikke når det er "legalt" Jeg ved jo ikke hvad han har lavet, jeg kan bare se hvilke sider han har været inde på, i chat rum osv. Det er SÅ fusterende det her.
Jeg må nok bare markere mig. Det gør jeg vist også nu, har siddet i køkkenet med en flaske vodka hele dagen, uden at han "tør at konfrontere mig, Jeg syntes bare slet ikke at det her er særlig sjovt.
Du har siddet med vodka i køkkenet hele dagen? Øhhhh hvad så med jeres barn
Er det ikke bare en ENORMT umoden måde at gøre oprør mod hans ENORMT umodne opførsel?
Uanset hvad så tror jeg ikke at vodka løser dine problemer!!
Jeg synes der er rigtig rigtig mange af de har indlæg pt. Altså indlæg om mænd der snuser rundt på nettet efter billeder af andre damer, efter chat, efter sex, efter hvad ved jeg! Jeg må indrømme at jeg stiller mig HELT uforståendene overfor det! Altså HVORFOR valgte du ham til at starte med? Hvorfor fik du et barn med ham? Hvorfor sidder du og drikke vodka fordi han kigger på damer på nettet? Hvorfor finder du dig i at have en kæreste der ikke respekterer jeres parforholds grænser og regler om åbenhed?
Det kan godt være at jeg er ualmindeligt naiv, men jeg har haft mange kærester, og at de har snuset rundt har ALDRIG været et problem, alene af den årsag at de blev skiftet ud hurtigere end en hest kan rende, hvis jeg indså at der var nnoget mistænkeligt på færde! Altså jeg vil aldrig byde mig selv at blive i sådan et forhold hvor manden gør (og tager...) hvad han vil, mens jeg sad surmulende og såret derhjemme og ventede på at få kastet lidt "kærligheds-rester" i min retning!
Jeg ved ikke om det er fordi at der er mange piger med så enorm dårlig selvtillid at de ikke føler at de har fortjent en bedre behandling? Men tro mig! Der findes ægte kærlighed derude til ALLE!!! Der er så mange dejlige og søde single-fyre derude! Så kan det godt være det ikke er dem med de smarteste sko, men helt ærligt!!! At blive elsket og respekteret er bare SÅ meget værd!!!
Ud af alt det her, så håber jeg du kan se at jeg mener at du naturligvis skal give ham et ultimatum. Enten kommer der andre boller på suppen eller også er du den der er gået! Hvis jeg var dig gad jeg slet ikke diskutere eller snakke om det, for helt ærligt: hvad er der at tale om? Enten begynder han at respektere de grænser i har i jeres forhold, eller også har han jo sådan set selv meldt ud at han ikke længere ønsker i skal være kærester!
Hank op i dig selv og sig STOP!!! Sig Fandme NEJ! Og lad være med at synke ned på hans niveau, ved at gå på flasken i indesluttet raseri en enkelt dag!!!
Knus og et lettere spark bagi herfra!