Slettede filer og internet browser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Mira0911

Jeg har selv oplevet dette - Og jeg smed sq denne her ud... Jeg havde prøvet at forklare ham at det bare ikke er i orden... Hvis han søgte andre. hvorfor filan var han så sammen med mig>?? 

Hvordan man får dem til at stoppe det - Aner jeg virkelig ikke... Jeg smed ham ud da jeg bare ikke magtede det... og han var mig utro mange gange, som jeg først fik afvide andre veje fra i slutningen af forholdet... 

Jeg stolede jo på ham, når han sagde han skulle ud til en kammerat... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

DK

Anonym skriver:

Lige præcis. Vi skal være 110% ærlige. Det har jeg prøvet at banke ind i hovedet af ham 10.000 gange. For jeg acceptere sgu mange ting. Og rigtig mange ting, som mange andre ikke var gået med til. Jeg fatter sket ikke hans grund til at slette, specielt ikke når det er "legalt" Jeg ved jo ikke hvad han har lavet, jeg kan bare se hvilke sider han har været inde på, i chat rum osv. Det er SÅ fusterende det her.

Jeg må nok bare markere mig. Det gør jeg vist også nu, har siddet i køkkenet med en flaske vodka hele dagen, uden at han "tør at konfrontere mig, Jeg syntes bare slet ikke at det her er særlig sjovt.

Du har siddet med vodka i køkkenet hele dagen? Øhhhh hvad så med jeres barn Er det ikke bare en ENORMT umoden måde at gøre oprør mod hans ENORMT umodne opførsel?

Uanset hvad så tror jeg ikke at vodka løser dine problemer!!

Jeg synes der er rigtig rigtig mange af de har indlæg pt. Altså indlæg om mænd der snuser rundt på nettet efter billeder af andre damer, efter chat, efter sex, efter hvad ved jeg! Jeg må indrømme at jeg stiller mig HELT uforståendene overfor det! Altså HVORFOR valgte du ham til at starte med? Hvorfor fik du et barn med ham? Hvorfor sidder du og drikke vodka fordi han kigger på damer på nettet? Hvorfor finder du dig i at have en kæreste der ikke respekterer jeres parforholds grænser og regler om åbenhed?

Det kan godt være at jeg er ualmindeligt naiv, men jeg har haft mange kærester, og at de har snuset rundt har ALDRIG været et problem, alene af den årsag at de blev skiftet ud hurtigere end en hest kan rende, hvis jeg indså at der var nnoget mistænkeligt på færde! Altså jeg vil aldrig byde mig selv at blive i sådan et forhold hvor manden gør (og tager...) hvad han vil, mens jeg sad surmulende og såret derhjemme og ventede på at få kastet lidt "kærligheds-rester" i min retning!

Jeg ved ikke om det er fordi at der er mange piger med så enorm dårlig selvtillid at de ikke føler at de har fortjent en bedre behandling?  Men tro mig! Der findes ægte kærlighed derude til ALLE!!! Der er så mange dejlige og søde single-fyre derude! Så kan det godt være det ikke er dem med de smarteste sko, men helt ærligt!!! At blive elsket og respekteret er bare SÅ meget værd!!!

Ud af alt det her, så håber jeg du kan se at jeg mener at du naturligvis skal give ham et ultimatum. Enten kommer der andre boller på suppen eller også er du den der er gået! Hvis jeg var dig gad jeg slet ikke diskutere eller snakke om det, for helt ærligt: hvad er der at tale om? Enten begynder han at respektere de grænser i har i jeres forhold, eller også har han jo sådan set selv meldt ud at han ikke længere ønsker i skal være kærester!

Hank op i dig selv og sig STOP!!! Sig Fandme NEJ! Og lad være med at synke ned på hans niveau, ved at gå på flasken i indesluttet raseri en enkelt dag!!!

Knus og et lettere spark bagi herfra!

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

DK skriver:

Du har siddet med vodka i køkkenet hele dagen? Øhhhh hvad så med jeres barn Er det ikke bare en ENORMT umoden måde at gøre oprør mod hans ENORMT umodne opførsel?

Uanset hvad så tror jeg ikke at vodka løser dine problemer!!

Jeg synes der er rigtig rigtig mange af de har indlæg pt. Altså indlæg om mænd der snuser rundt på nettet efter billeder af andre damer, efter chat, efter sex, efter hvad ved jeg! Jeg må indrømme at jeg stiller mig HELT uforståendene overfor det! Altså HVORFOR valgte du ham til at starte med? Hvorfor fik du et barn med ham? Hvorfor sidder du og drikke vodka fordi han kigger på damer på nettet? Hvorfor finder du dig i at have en kæreste der ikke respekterer jeres parforholds grænser og regler om åbenhed?

Det kan godt være at jeg er ualmindeligt naiv, men jeg har haft mange kærester, og at de har snuset rundt har ALDRIG været et problem, alene af den årsag at de blev skiftet ud hurtigere end en hest kan rende, hvis jeg indså at der var nnoget mistænkeligt på færde! Altså jeg vil aldrig byde mig selv at blive i sådan et forhold hvor manden gør (og tager...) hvad han vil, mens jeg sad surmulende og såret derhjemme og ventede på at få kastet lidt "kærligheds-rester" i min retning!

Jeg ved ikke om det er fordi at der er mange piger med så enorm dårlig selvtillid at de ikke føler at de har fortjent en bedre behandling?  Men tro mig! Der findes ægte kærlighed derude til ALLE!!! Der er så mange dejlige og søde single-fyre derude! Så kan det godt være det ikke er dem med de smarteste sko, men helt ærligt!!! At blive elsket og respekteret er bare SÅ meget værd!!!

Ud af alt det her, så håber jeg du kan se at jeg mener at du naturligvis skal give ham et ultimatum. Enten kommer der andre boller på suppen eller også er du den der er gået! Hvis jeg var dig gad jeg slet ikke diskutere eller snakke om det, for helt ærligt: hvad er der at tale om? Enten begynder han at respektere de grænser i har i jeres forhold, eller også har han jo sådan set selv meldt ud at han ikke længere ønsker i skal være kærester!

Hank op i dig selv og sig STOP!!! Sig Fandme NEJ! Og lad være med at synke ned på hans niveau, ved at gå på flasken i indesluttet raseri en enkelt dag!!!

Knus og et lettere spark bagi herfra!

Anmeld

22. november 2010

Giraffen

Anonym skriver:

Nu er det sådan at vi har et rimeligt åbent forhold. Til at starte med vil jeg lige skrive at vi har mødt hinanden på scor.dk.  Vi har stadig en fælles profil derinde. Da vi søger sammen. MEN vi har også den aftale om at være 110% ærlige.

Det hele startede for 1½ år siden, jeg opdagede at han skrev med andre, han datede endda andre og dyrkede sex med dem, mod betaling. - Dette har jeg tilgivet.

Nå. Men efterfølgende, har jeg taget ham gang på gang i at snyde mig med profiler og div. Han startede til psykolog, fordi han åbenbart var sex-internet afhængig.  Well..

Jeg viste ham en måde jeg kunne tjekke de sider han havde været inde på, via internet oversigt. Det har han så slettet et par gange. Men nu er det sådan at jeg også kan tjekke det inde under midlertidige internet filer, - Det viste han så ikke. Men i hvertald. Så har han været oppe i nat og give vores barn mad, og jeg kan se at han har slettet det, derinde hvor jeg havde vist ham det. Så jeg tjekkede jo midlertidige internet filer, og jeg kan se at han stort set ikke har været i seng i nat. -GAB siger jeg bare. For jeg opdagede da godt at han var væk. Men træt var jeg og sov videre og troede han bare gav vores barn mad.

Helt ærligt, så ved jeg sgu ikke lige hvad jeg skal gøre. Jeg gider da ikke lyves for, specielt ikke når jeg har accepteret så mange ting, hvert sine lyster osv. Jeg syntes bare ikke at jeg gider at lyves for mere. Hvordan får jeg lige markeret det ?? Jeg vil ikke gå fra ham, da han er så meget mere end det her. Jeg syntes bare jeg har fået NOK!.

Jeg tænker at hvis du elsker ham og VIL ham, så se på hans afhængighed som enhver anden afhængighed (alkohol, stoffer osv).

Tal åbent med ham om det, hvis han ØNSKER at være "rask" (hvilket må være et must for at acceptere at I er sammen - kun min personlige holdning)

Når han så fortæller han gerne vil være fri for sin afhængighed, så gør jeres hjem idiotsikkert. Sæt en kode på computeren kun du kender, og skal han noget vigtigt (netbank/mails og andet) så gør det i fællesskab mens han er der.

Hvis det er en afhængighed han oprigtig er ked af det og flov over så stå sammen og bekæmp det i fællesskab, tal om hvad det er han føler når han føler behovet, og prøv og finde et fundament i fællesskab

Hvis han bare er "ligeglad" og lever i en ungkarledrøm om evigt sex med damer, så synes jeg også du skal sige stop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.