Nu er det sådan at vi har et rimeligt åbent forhold. Til at starte med vil jeg lige skrive at vi har mødt hinanden på scor.dk. Vi har stadig en fælles profil derinde. Da vi søger sammen. MEN vi har også den aftale om at være 110% ærlige.
Det hele startede for 1½ år siden, jeg opdagede at han skrev med andre, han datede endda andre og dyrkede sex med dem, mod betaling. - Dette har jeg tilgivet. 
Nå. Men efterfølgende, har jeg taget ham gang på gang i at snyde mig med profiler og div. Han startede til psykolog, fordi han åbenbart var sex-internet afhængig. Well..
Jeg viste ham en måde jeg kunne tjekke de sider han havde været inde på, via internet oversigt. Det har han så slettet et par gange. Men nu er det sådan at jeg også kan tjekke det inde under midlertidige internet filer, - Det viste han så ikke. Men i hvertald. Så har han været oppe i nat og give vores barn mad, og jeg kan se at han har slettet det, derinde hvor jeg havde vist ham det. Så jeg tjekkede jo midlertidige internet filer, og jeg kan se at han stort set ikke har været i seng i nat. -GAB siger jeg bare. For jeg opdagede da godt at han var væk. Men træt var jeg og sov videre og troede han bare gav vores barn mad.
Helt ærligt, så ved jeg sgu ikke lige hvad jeg skal gøre. Jeg gider da ikke lyves for, specielt ikke når jeg har accepteret så mange ting, hvert sine lyster osv. Jeg syntes bare ikke at jeg gider at lyves for mere. Hvordan får jeg lige markeret det ?? Jeg vil ikke gå fra ham, da han er så meget mere end det her. Jeg syntes bare jeg har fået NOK!.

Anmeld