jeg kaster ham snart ud af vinduet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Miia90

Du skal måske ønske dig en boksepude i julegave, så du kan få brug dine krafter på den isteden for. smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

lisbethita

Nina Sophia skriver:

jah jeg er så forandret mht de flip der, er du vimmer de er lede, jeg kan slet ikke styre det, feks igår i Føtex fik jeg også et hormonella flip på manden foran alle i køen , jeg kan slet ikke styre det..  er nærmest nød til at blive hjemme til det gør over...

hvornår går det over??

og, joooooohh tak 

Tjaaa....øøøh.... altså det værste går over når du har født... men så kommer der en anden slags hormonella op i dig. Jeg synes først jeg er ved at blive mig selv nu, hvor jeg er færdig med at amme. Smilla er nu 8 måneder, fnis...så der er lidt vej endnu. Men men men...bare roligt. Det du beskriver der går i hvert fald over efter fødslen. Jeg kunne også gå HELT bananas. Huske min kæreste tænkte "tak skævben, hun er hormonella", men det fortalte han først bagefter, ha ha ha.

Kram

Anmeld

20. november 2010

SussieThyssen

Nina Sophia skriver:

seriøst, jeg er så over sindssygt irriteret på ham, syntes han er den værdste visse tidspunkter.

Jeg kan slet ikke holde ud de ting han gør, den måde han gør det på, de ting han siger, og på den måde han siger det på..

A L T går mig på ved ham..

Har bare sådan lyst til at skælde ham ud, fuldstændig godt og grundigt..

De skide hormoner!!!

Det der, kan jeg slet ikke forstå.
Har aldrig oplevet noget i den stil, og hvis jeg har følt at nu gik det måske lidt for vidt med mig selv, så har jeg så sandelig taget mig selv i nakken.
Det skal jo ikke gå ud over verden omkring en, bare fordi man er gravid.
Så du må lære at tælle til ti og huske på at det du måske reagerer på nu, kun er noget pjat, for under normale omstændigheder, ville du jo være ligeglad.
Så tæl til 10 eller hundrede...eller gå tidligt iseng LOL
Kærligst

Sussie

Anmeld

20. november 2010

JustMe

Jeg har generelt fået en kortere lunte, men om det er hormonerne eller 2 måneders konstant dårligdom, der har gjort det, ved jeg ikke.

Men jeg har fundet ud af, at jeg bare lige skal have et par sekunder til at rase ud. Det er heldigvis ikke så tit, det sker, men skulle heldet være ude, beder jeg ham som regel bare om lige at give mig 2 sek i fred.

Så forsvinder dampen, og jeg kan sige, hvad jeg tænker stille og roligt uden at overfuse ham Men skulle jeg overfuse ham, ville det så også resultere i en prompte reaktion fra ham, da han heller ikke har så lang en lunte, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.