jeg kaster ham snart ud af vinduet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. november 2010

NessaXenia

seriøst, jeg er så over sindssygt irriteret på ham, syntes han er den værdste visse tidspunkter.

Jeg kan slet ikke holde ud de ting han gør, den måde han gør det på, de ting han siger, og på den måde han siger det på..

A L T går mig på ved ham..

Har bare sådan lyst til at skælde ham ud, fuldstændig godt og grundigt..

De skide hormoner!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

lisbethita

Nina Sophia skriver:

seriøst, jeg er så over sindssygt irriteret på ham, syntes han er den værdste visse tidspunkter.

Jeg kan slet ikke holde ud de ting han gør, den måde han gør det på, de ting han siger, og på den måde han siger det på..

De skide hormoner!!!

Uhhh hvor kan jeg huske mine hormoner rasede i mig, da det var mig. Det er faktisk ikke sjovt, fordi det er ligesom man ikke helt er sig selv. Man havde også mange mærkelige ideer som gravid. Det er så sjovt at tænke tilbage på...der sker altså bare et eller andet med en, som man ikke selv kan styre. De hormoner altså...

Hold ud, for det går over.....på et tidspunkt ;-) 

Held og lykke med graviditeten ;-) 

Kram

Anmeld

20. november 2010

Carina1977

Nina Sophia skriver:

De skide hormoner!!!

Jeg kan godt huske det, selv bitte små ting, kunne få en op i det røde felt  Nu kan jeg ikke huske hvor langt du er henne, men så må du glæde dig til det er overstået  eller måske manden glæder sig til det *griner*   

Anmeld

20. november 2010

NessaXenia

lisbethita skriver:

Uhhh hvor kan jeg huske mine hormoner rasede i mig, da det var mig. Det er faktisk ikke sjovt, fordi det er ligesom man ikke helt er sig selv. Man havde også mange mærkelige ideer som gravid. Det er så sjovt at tænke tilbage på...der sker altså bare et eller andet med en, som man ikke selv kan styre. De hormoner altså...

Hold ud, for det går over.....på et tidspunkt ;-) 

Held og lykke med graviditeten ;-) 

Kram

jah jeg er så forandret mht de flip der, er du vimmer de er lede, jeg kan slet ikke styre det, feks igår i Føtex fik jeg også et hormonella flip på manden foran alle i køen , jeg kan slet ikke styre det..  er nærmest nød til at blive hjemme til det gør over...

hvornår går det over??

og, joooooohh tak 

Anmeld

20. november 2010

NessaXenia

Carina1977 skriver:

Jeg kan godt huske det, selv bitte små ting, kunne få en op i det røde felt  Nu kan jeg ikke huske hvor langt du er henne, men så må du glæde dig til det er overstået  eller måske manden glæder sig til det *griner*   

jeg er i uge 16 imorgen  og hvornår det væk???!!

tror manden er ved at blive sindssyg...

Anmeld

20. november 2010

Carina1977

Nina Sophia skriver:

jeg er i uge 16 imorgen  og hvornår det væk???!!

tror manden er ved at blive sindssyg...

Mine hormoner var værst den første halvdel af graviditeten, så blev det lidt mindre. Men tror min daværende kæreste, var ret taknemmelig for at jeg fødte 2 uger før tid

Anmeld

20. november 2010

Bavianis

Haha - jeg er lige modsat. Græder hvis han kommer med en kop the osv...

Anmeld

20. november 2010

NessaXenia

Carina1977 skriver:

Mine hormoner var værst den første halvdel af graviditeten, så blev det lidt mindre. Men tror min daværende kæreste, var ret taknemmelig for at jeg fødte 2 uger før tid

oh shit det blir en hård tid

24 uger endnu - med det her helvede

Og jeg kan vitterligt ikke styre det eller de ting der blir sagt...

Anmeld

20. november 2010

<3

Nina Sophia skriver:

oh shit det blir en hård tid

24 uger endnu - med det her helvede

Og jeg kan vitterligt ikke styre det eller de ting der blir sagt...

Det bliver du nok nødt til for næste gang du er gravid - såfremt der bliver en næste gang - så er der et barn i forvejen som helst ikke skal op leve mor som hormonella. Så de næste 20-30uger skal du finde på en måde at holde din indre hormonella i skak indtil du kan sige tingene på en pæn måde. At græde er fint, der er nogen af os som vist aldrig helt kommer over den del men at overfuse eller behandle andre grimt er bare ikke i orden selvom man er gravid Om du ender med at skulle tælle til 10 eller 100 eller en anden løsning må du afprøve.

>:<

Anmeld

20. november 2010

SoffiLine

Velkommen i klubben skat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.