Hvornår kan det betale sig at købe klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Giraffen

Bromberg skriver:

Vi skal bruge en klapvogn, og har forelsket os i en Emmaljunga Nitro City, den med de små hjul foran..

MEN, hvornår kan det betale sig at købe klapvogn lige nu? Altså, bliver 2010 modellerne ikke sat ned på et tidspunkt?

Synes lige pt det er lidt mange penge at skulle af med

fra Karina

Er den mon her et sted:

http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/klapvogne/produkt-klapvogn/?soeg=Emmaljunga+Nitro+City

der er en del (som ikke er lyserøde) men ved self ikke om modellen er rigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

karina pigen

Bromberg skriver:

Hmm.. Nu har jeg jo også kun været i Ønskebørn og kigge, faldt bare pladask for Emmaljunga'en.. Måske skulle jeg køre en tur i Babysam en dag, måske har de noget som jeg lige så godt kan lide egentlig (ved ikke om jeg helt tror på det selv)  

- Tvivler på at de har svært ved at få solgt den

priserne er de samme.... med mindre de netop har sat en bestemt vare ned..

der findes jo folk som mig, som bestiller en vogn der kun er begrænset antal af, og så fortryder 5 mdr efter.. hehe og den skal de jo af med.. så ved ik om den celebration vogn så bliver sat ned, men tror ik de har svært ved at få dem solgt de hiver jo ik ubegrænset hjem på lager .. det er jo derfor man tit skal bestille vogene i goooooood tid...leveringstid fr sverige der hvor emmaljunga rigtig er fra...

men ellers.. ved godt det er en nitro city..meen  der er en der minder meget om det.. og læste lige du var på den bla avis og der dukekr den anden model op, den har nemlig også disse smarte forhjul som nitroen har..msåke var det en billigere og ok løsning

Anmeld

20. november 2010

karina pigen

http://www.dba.dk/klapvogn-emmaljunga/id-69187258/

den er lækker..hehe jeg har valgt silver check farven til barnevognen.. så lækker...

Anmeld

21. november 2010

JacobsMoar

Baagøe skriver:

Så må du jo bare købe den

.. Og en smule dyrere end hvad vi havde regnet med  

Jeg er SÅ tæt på at beslutte mig fot at det skal være den (og bruge de eksra penge) 

Anmeld

21. november 2010

JacobsMoar

Line1987 skriver:

Er den mon her et sted:

http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/klapvogne/produkt-klapvogn/?soeg=Emmaljunga+Nitro+City

der er en del (som ikke er lyserøde) men ved self ikke om modellen er rigtig

Lige præcis

Har skrevet på nogle af dem

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Bromberg skriver:

.. Og en smule dyrere end hvad vi havde regnet med  

Jeg er SÅ tæt på at beslutte mig fot at det skal være den (og bruge de eksra penge) 

Gør det!

Anmeld

21. november 2010

eliasogmor

Bromberg skriver:

Vi skal bruge en klapvogn, og har forelsket os i en Emmaljunga Nitro City, den med de små hjul foran..

MEN, hvornår kan det betale sig at købe klapvogn lige nu? Altså, bliver 2010 modellerne ikke sat ned på et tidspunkt?

Synes lige pt det er lidt mange penge at skulle af med

fra Karina

vil bare sige at jeg har den samme og jeg elsker den....

Anmeld

21. november 2010

JacobsMoar

eliasogmor skriver:

vil bare sige at jeg har den samme og jeg elsker den....

Åh.. Der er jo flere og flere grunde til at det skal være den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.