Bromberg skriver:
Vi skal bruge en klapvogn, og har forelsket os i en Emmaljunga Nitro City, den med de små hjul foran.. 
MEN, hvornår kan det betale sig at købe klapvogn lige nu? Altså, bliver 2010 modellerne ikke sat ned på et tidspunkt?
Synes lige pt det er lidt mange penge at skulle af med 
fra Karina
jeg valgte at få lagt begge til til siden så jeg har tingene.. har sparet pengene op siden jeg blev gravid så jeg henter det hele når jeg har født.
forelskede mig oz i nitro city og alle jeg kener der har den er super glad for den og nej det kommer ik på tilbud til januar.. det plejer de ikk..
min veninder lige har født købte også det hele samtidlig og hun allerede sin klapvogn, den er lidt mere praktisk hvis man skal ud eller i sommerhus, og man kan sætte liften ned i den og så fungere den jo sm en barnevogn.. sååå
tror det er en smagssag hvad man vil og hvornår og om man har plads og råd.. men den kan bruges med det samme.. og så har man da mulighederne.. hehe
jeg startede med en celebration model men så så ge de nye 2011 modeller.. den der hedder polar black/blue.. hold kæft hvor er den fed.så den er nu lagt til side til mig.. uhh glæder mig til at jeg kan sætte det hele..hehe
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld