Hvornår kan det betale sig at købe klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.006 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. november 2010

JacobsMoar

Vi skal bruge en klapvogn, og har forelsket os i en Emmaljunga Nitro City, den med de små hjul foran..

MEN, hvornår kan det betale sig at købe klapvogn lige nu? Altså, bliver 2010 modellerne ikke sat ned på et tidspunkt?

Synes lige pt det er lidt mange penge at skulle af med

fra Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

LR85

Januarudsalget måske...

Vi købte vores da sønnen var 5 måneder da der var udsalg. Man ved jo aldrig hvornår de bliver sat ned i pris pga 'alder'

Ellers tjek evt om du kan få den som brugt, så kan du spare mange penge

Anmeld

20. november 2010

JacobsMoar

louiseandersen85 skriver:

Januarudsalget måske...

Vi købte vores da sønnen var 5 måneder da der var udsalg. Man ved jo aldrig hvornår de bliver sat ned i pris pga 'alder'

Ellers tjek evt om du kan få den som brugt, så kan du spare mange penge

Jeg har prøvet at finde den på den dba og guloggratis, men skal den være med de små hjul foran kan jeg kun finde den i sort/lyserød.. Og det skal vores dreng altså ikke køre rundt i..

Tror jeg ringer til en af babybutikkerne på mandag og spørger hvornår sidste års ,odel bliver sat ned

Tak for svar

fra Karina

Anmeld

20. november 2010

karina pigen

Bromberg skriver:

Vi skal bruge en klapvogn, og har forelsket os i en Emmaljunga Nitro City, den med de små hjul foran..

MEN, hvornår kan det betale sig at købe klapvogn lige nu? Altså, bliver 2010 modellerne ikke sat ned på et tidspunkt?

fra Karina

jeg valgte at få lagt begge til til siden så jeg har tingene.. har sparet pengene op siden jeg blev gravid så jeg henter det hele  når jeg har født.

forelskede mig oz i nitro city og alle jeg kener der har den er super glad for den og nej det kommer ik på tilbud til januar.. det plejer  de ikk..

min veninder lige har født købte også det hele samtidlig og hun allerede sin klapvogn, den er lidt mere praktisk hvis man skal ud eller i sommerhus, og man kan sætte liften ned i den og så fungere den jo sm en barnevogn.. sååå

tror det er en smagssag hvad man vil og hvornår og om man har plads og råd.. men den kan bruges med det samme.. og så har man da mulighederne.. hehe

jeg startede med en celebration model men så så ge de nye 2011 modeller..  den der hedder polar black/blue.. hold kæft hvor er den fed.så den er nu lagt til side til mig.. uhh glæder mig til at jeg kan sætte det hele..hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2010

karina pigen

Bromberg skriver:

fra Karina

prsien for 2011 modellerne er dyre end dem fra 2010.. og nu kender jeg en der har arbejdet i både baysam og ønskebærn g hun siger det kun modeller de har svært ved at få solg der bliver sat ned i pris.. men vent og se..hvem ved

Anmeld

20. november 2010

JacobsMoar

karina pigen skriver:

jeg valgte at få lagt begge til til siden så jeg har tingene.. har sparet pengene op siden jeg blev gravid så jeg henter det hele  når jeg har født.

forelskede mig oz i nitro city og alle jeg kener der har den er super glad for den og nej det kommer ik på tilbud til januar.. det plejer  de ikk..

min veninder lige har født købte også det hele samtidlig og hun allerede sin klapvogn, den er lidt mere praktisk hvis man skal ud eller i sommerhus, og man kan sætte liften ned i den og så fungere den jo sm en barnevogn.. sååå

tror det er en smagssag hvad man vil og hvornår og om man har plads og råd.. men den kan bruges med det samme.. og så har man da mulighederne.. hehe

jeg startede med en celebration model men så så ge de nye 2011 modeller..  den der hedder polar black/blue.. hold kæft hvor er den fed.så den er nu lagt til side til mig.. uhh glæder mig til at jeg kan sætte det hele..hehe

Den eneste grund til at vi skal have klapvogn nu er at vores barnevogn, som jeg VIRKELIG er glad for ikke kan være i bagagerummet, så det ene sæde skal ligges ned, og det er vi ret så trætte af.. Og jeg er slet ikke sikker på at jeg selv kan få den ind/ud af bilen..

Øv øv at den ikke kommer på udsalg... Vi må se hvad vi kan skrabe sammen..

>:<fra Karina

Anmeld

20. november 2010

JacobsMoar

karina pigen skriver:

prsien for 2011 modellerne er dyre end dem fra 2010.. og nu kender jeg en der har arbejdet i både baysam og ønskebærn g hun siger det kun modeller de har svært ved at få solg der bliver sat ned i pris.. men vent og se..hvem ved

Hmm.. Nu har jeg jo også kun været i Ønskebørn og kigge, faldt bare pladask for Emmaljunga'en.. Måske skulle jeg køre en tur i Babysam en dag, måske har de noget som jeg lige så godt kan lide egentlig (ved ikke om jeg helt tror på det selv)  

- Tvivler på at de har svært ved at få solgt den

Anmeld

20. november 2010

Pige2009

karina pigen skriver:

Lige præcis og det er ofte de lidt mere ukurante farver, som ikke er så pæne eller praktiske

Anmeld

20. november 2010

JacobsMoar

Baagøe skriver:

Lige præcis og det er ofte de lidt mere ukurante farver, som ikke er så pæne eller praktiske

Hmm.. Øv øv øv.. Den er bare SÅ lækker..

Anmeld

20. november 2010

Pige2009

Bromberg skriver:

Hmm.. Øv øv øv.. Den er bare SÅ lækker..

Så må du jo bare købe den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.