Dit profilnavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Happiness

Jeg kalder mig for MaybeMe. Fordi da jeg oprettede mig, vidste folk ikke at jeg var igang med projekt baby

Og nu vil jeg ikke oplyse mit fulde navn, da en veninde brugte det som navn på et forum, og kom til at oplyse at hun skulle rejse. Og vupti var huset tomt! Så jeg vil forblive anonym herinde

Men hvis man nu skulle møde nogle herinde som man snakker mere med end andre, og mødes IRL så må de da gerne vide mit fulde navn. Men ellers ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

otlitrom

Jeg hedder Kitty, fordi det er et kælenavn og refererer til mit mellemnavn. Jeg har ikke hele mit navn offentligt herinde, fordi vores omgangskreds ikke har skulle vide, at vi har forsøgt at blive gravide, og senerehen har fået hjælp til projektet.

Jeg kan godt lige min anonymitet, men tror ikke den varer ved Jeg er ikke aonym fordi jeg ikke står ved det jeg skriver, for det gør jeg! Det har mere været for at få et frirum til at tale om den hårde behandling etc... Og det er jo lykkeligt overstået nu

Anmeld

20. november 2010

Bavianis

Når min kæreste er rigtig glad/tilpas, så siger han ordene med "is" til sidst. Vores hund kaldte jeg engang for lille bavian (havde vist IGEN spist mine dyreste sko), og siden da har hun, bl.a. heddet Bavianis som kælenavn, hvilket jeg ret godt kan lide

Anmeld

20. november 2010

Vingummien

Min far har et gartneri og han laver 1000 vis af tulipaner hver vinter

Anmeld

20. november 2010

Maria.

Gæt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.