Dit profilnavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

SoffiLine

Fordi det er mig navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

isimaven

Jeg har heddet det i stort set al min tid på debatsider, jeg oprettede mig på netbaby da jeg skulle have min første og da jeg er islænding og var gravid (med en halv islænding i maven) plus at jeg nu skulle vente tålmodigt på mit barn (have is i maven) syntes jeg det var et sjovt ordspil og så har det bare hængt ved siden.
Knus

Anmeld

20. november 2010

Musen85

Tja.. hehe Er blevet kaldt musen af min kæreste og svigerfamilie siden jeg var 15, og så er jeg født i 85

Anmeld

20. november 2010

Steph_Laurits

Mit er ikke så underligt, blot mit navn samt forbogstav i mit efternavn

Anmeld

20. november 2010

SussieThyssen

Jibbe skriver:

Hvorfor har du valgt dit profilnavn?

Inspireret af en tråd om profilbilleder så synes jeg også vi skal have en med profilnavne! Der er jo mange sjove og specielle imellem

Mit eget er valgt fordi det er det mine søskende kalder mig. Det kommer fra dengang min lillesøster lige havde lært at snakke og ikke kunne sige Lisbeth og det derfor blev til Jibbe. Det har jeg så heddet lige siden. Og dejligt anonymt hvis jeg ønsker det :-)

Tjaaa...mit profilnavn er der jo ikke så mange dikkedarer ved...det er jo mit navn. 

Men hvorfor bruger jeg så mit IRL-navn?
Fordi jeg ikke har nogen grund til at være hverken anonym eller dække over hvem eller hvad jeg er..jeg er den jeg er lige ud af posen, og har altid været det.
Så det er der ingen hemmeligheder ved.
Men det er da helt i orden med mig, hvis andre har det bedst med at have et nick.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. november 2010

Diana...

Fordi jeg hedder Diana 

Anmeld

20. november 2010

Jibbe

Haha der er selvfølgelig nogle navne som var lidt åbenlyse men havde fx ikke lige regnet hele Mariamiss6's navn ud :-)

Anmeld

20. november 2010

Valle81

Jibbe skriver:

Hvorfor har du valgt dit profilnavn?

Inspireret af en tråd om profilbilleder så synes jeg også vi skal have en med profilnavne! Der er jo mange sjove og specielle imellem

Mit eget er valgt fordi det er det mine søskende kalder mig. Det kommer fra dengang min lillesøster lige havde lært at snakke og ikke kunne sige Lisbeth og det derfor blev til Jibbe. Det har jeg så heddet lige siden. Og dejligt anonymt hvis jeg ønsker det :-)

Sød lille tråd:0)

Jamen i folkeskolen fik jeg mit kælenavn Valle - det udsprang af at jeg hedder Valentin og så hed jeg bare Valle - og det hænger stadig ved og 81 er fordi det er det år jeg er født i:0)

Så det blev til Valle81:0)

Knus

Christina

Anmeld

20. november 2010

marloutti

Jeg hedder det, fordi mine onkler altid har kaldt mig det, fra jeg var helt lille og det hænger stadig ved.. ( udtales marluddi )              

K.H. Marlene..

Anmeld

20. november 2010

wamse

Wamse= et navn min lillebror begyndte at kalde mig for mig år siden, og jeg kalder ham for moonie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.