Jeg blev bare så ked :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej men søde ven... Der er altså forskel på de vilkår man har! Du slås med flere ting, og alle antidepressiver osv... Dem tager man på af! Og ved du hvad? Du ser godt ud!!!!!!

Tak.... skal vist bare lidt ovenpå igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Blir helt ked af det på dine vejne for er der noget der kan gøre os kvinder kede af det så er det når vores selværd rammes. Det er bare et slag i hovedet, men men men vi er godt nok også vores egen værste kritikere!

Tror ikke din mand som sådan mente noget specielt med den kommentar til hende den anden. Selvf er det meget hurtigt at hun allerede er så slank igen og det er da pisse uretfærdigt, men dermed ikke sagt at du kan gøre for at du ikke er det. Der er bare så meget forskel på hvordan vores kroppe kommer sig igen. Nogen ska bare kæmpe uretfærdigt meget.

I din situation blir du nødt til at stoppe op og tage en ting af gangen; først og fremmest ska du få styr på det med medicinen og din depression, og så først derefter kan du begynde at kigge på dine spisevaner og at komme igang med noget motion. Du blir nødt til at acceptere at sådan er det lige nu.

Og så synes jeg du ska sætte dig ned og fortælle din mand at det gør dig ked af det at han kommentere dine madvaner. At det altså rammer dig hårdt. Jeg tror nemlig ikke han er klar over at du tar det så nært. Men når det er noget du godt selv ved så er det bare ikke altid sjovt at høre at andre også kan se problemet. Men det er vigtigt at I tar den snak så det ikke blir som en dum knold imellem jer.

Mange knus kram og tanker herfra.

Nej jeg tror heller ikke han mente noget med det... ind imellem kører den vist bare ikke så hurtigt oppe i de mande-hjerner

Jeg har egentlig taget første skridt til at få det bedre....
Det var mig der skrev et tidligere anonymt indlæg om at jeg var blevet røgfri Det holder stadig og så må de andre ting komme hen af vejen når jeg får mere overskud!

Anmeld

20. november 2010

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Jeg kan så godt forstå hvordan du har det, jeg har bestemt heller ikke tabt mig som jeg havde håbet på, og det går mig også meget på, og alt det her med min mor har bare gjort, at jeg ikke har været god til at sige nej til alt det usunde, og det kan man altså se, æv.

Jeg vil så sige, at din mand ikke kan være det bekendt! For ja der er da nogen, der taber sig hurtigt, men det er vist ikke det mest normal. Det hjælper jo på ingen måde, at han siger, at du skal spise sundere, det gør det tværtimod bare værre. Han kunne jo hjælpe med at lave maden i stedet, og eller aflaste lidt, så du kunne få lidt mere tid til dig selv. En ting er sikkert, det hjælper ikke at få at vide, at man skal tabe sig, tværtimod, man bliver ked af det, og så får man igen lyst til at spise det usunde mad, fordi det sender endorfiner til ens hjerne, og man bliver glad i kort tid. Det er bare spiralen uden ende.

Du skal have et knus fra mig, som her 8 mdr efter Dictes fødsels, stadig har en hængemaven, og brysterne er ikke længere eksisterende, så her ser det sgu heller ikke for godt ud. Og alligevel så sagde Per til Dicte imorges til Dicte: "Se, hvor flot din mor er." Der blev jeg simpelthen så glad og lykkelig, tænk at han synes det, og så bliver ens selvtillid boostet og man får lyst til at gøre mere for at komme til at se endnu bedre ud.

Jeg tror ikke han sagde det for at få mig til at føle mig skidt, tror slet ikke han tænkte over det....
Men når jeg godt selv ved at jeg burde tabe nogle kilo, men simpelthen ikke har overskuddet til det lige nu, så gør det bare ondt og jeg følte mig pludselig stor og meget tyk ved siden af hende

Sådan en kommentar som du fik af din mand er skøn at få

Anmeld

20. november 2010

Vinker

Anonym skriver:

Nej jeg tror heller ikke han mente noget med det... ind imellem kører den vist bare ikke så hurtigt oppe i de mande-hjerner

Jeg har egentlig taget første skridt til at få det bedre....
Det var mig der skrev et tidligere anonymt indlæg om at jeg var blevet røgfri Det holder stadig og så må de andre ting komme hen af vejen når jeg får mere overskud!

Vildt flot at du fortsat er røgfri - ved det er en hård kamp! Håber du må nå flere af dine mål. Bliv ved med at bevare troen! JEG tror på dig!

Kram

Anmeld

20. november 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Vildt flot at du fortsat er røgfri - ved det er en hård kamp! Håber du må nå flere af dine mål. Bliv ved med at bevare troen! JEG tror på dig!

Kram

Jeg synes faktisk ikke at det har været så slemt som jeg havde frygtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.