Jeg kan så godt forstå hvordan du har det, jeg har bestemt heller ikke tabt mig som jeg havde håbet på, og det går mig også meget på, og alt det her med min mor har bare gjort, at jeg ikke har været god til at sige nej til alt det usunde, og det kan man altså se, æv.
Jeg vil så sige, at din mand ikke kan være det bekendt! For ja der er da nogen, der taber sig hurtigt, men det er vist ikke det mest normal. Det hjælper jo på ingen måde, at han siger, at du skal spise sundere, det gør det tværtimod bare værre. Han kunne jo hjælpe med at lave maden i stedet, og eller aflaste lidt, så du kunne få lidt mere tid til dig selv. En ting er sikkert, det hjælper ikke at få at vide, at man skal tabe sig, tværtimod, man bliver ked af det, og så får man igen lyst til at spise det usunde mad, fordi det sender endorfiner til ens hjerne, og man bliver glad i kort tid. Det er bare spiralen uden ende.
Du skal have et knus fra mig, som her 8 mdr efter Dictes fødsels, stadig har en hængemaven, og brysterne er ikke længere eksisterende, så her ser det sgu heller ikke for godt ud. Og alligevel så sagde Per til Dicte imorges til Dicte: "Se, hvor flot din mor er." Der blev jeg simpelthen så glad og lykkelig, tænk at han synes det, og så bliver ens selvtillid boostet og man får lyst til at gøre mere for at komme til at se endnu bedre ud.
Anmeld