Autostol... Brugt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Mullebergen

Begge mine ungers autostole er købt brugte 

Jeg har tillid til andre mennesker og tror ikke at folk kunne finde på at sælge en autostol der har været med i en ulykke -Dét ville jeg i hvert fald aldrig selv kunne finde på at gøre.

Ikke hele verden er ude på at tage r*ven på én og de to jeg har købt stole af, har virket som reele mennesker der ikke blot ville tjene penge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Silas&Mille

MatildeS skriver:

Begge mine ungers autostole er købt brugte 

Jeg har tillid til andre mennesker og tror ikke at folk kunne finde på at sælge en autostol der har været med i en ulykke -Dét ville jeg i hvert fald aldrig selv kunne finde på at gøre.

Ikke hele verden er ude på at tage r*ven på én og de to jeg har købt stole af, har virket som reele mennesker der ikke blot ville tjene penge 

Det er også lige det vi har snakket om her til morgen.

Der er vel ikke nogen mennesker ved sine fulde fem der kan finde på at sælge en autostol der har været med i et uheld ?

Og det er vi så noget frem til at det er der ikke. Sælger siger at den er i tip top stand, så det stoler vi på. 

Som du også skriver, det er ikke hele verden der er  ude på at tage røven på en 

Anmeld

20. november 2010

nilletøz

Carina87 skriver:

Jeg ville personlig aldrig købe en brugt autostol. Du ved ikke om den har været med i en trafikulykke og ved dermed ikke om den har taget skade og ikke længere er sikker. Ville heller aldrig kunne finde på at købe brugt cykelhjelm f.eks. 

Jeg vil spare på rigtig mange områder, men aldrig på sikkerheden! 

Jeg vil aldrig kunne finde på at sælge den, hvis den havde været med i en ulykke!

Men vil ikk have noget i mod at købe en brugt.

Anmeld

20. november 2010

nilletøz

MoriSverige skriver:

Den ser ellers fin ud.

Men da jeg bor i Midtsverige er det desværre ikke så aktuelt at købe fra Danmark.

Prisen ligger desværre også alt for højt i forhold til hvad vi har at gøre med.

Men tak for tilbuddet 

Ja den fejler intet!

Men synes lige jeg vil se dig den, men helt i orden..

Kan godt se at det er lidt langt at tag...

Anmeld

20. november 2010

JonTri

Lige nu kan du spare momsen i Babysam og jeg stod i fredags og gloede på en MaxiCosi cabriofix til 924 fra ny... babysam viborg godt nok. Vi havde sådan en til nr 1 og skal helt sikkert have een igen. Sidst lejede vi i BabySam, men nu må de kun leje Rømer ud - det bestemmer Rømer tilsyneladende, hvilket personalet også var trætte af. 

Anmeld

20. november 2010

tinasmor

Vi har to biler. Den ene er ny den anden brugt. Jeg har tiltro til at mine medmennekser aldrig ville sætte en autostol til salg der har været i en ulykke, og heldigvis er det jo meget sjælendt at man ender i et trafikuheld.

vi har været meget glade for både vores brugte og vores nye.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.