Autostol... Brugt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Silas&Mille

Hej.

Vi står jo og skal vore forældre her til januar og det eneste vi faktisk mangler at købe er en autostol.

Jeg har så forelsket mig i Maxi-Cosi Cabriofix og har kigget efter et sted hvor den kan købes billigt. Har så fundet den til omkring 1000 sek på Amazon.co.uk, med fri levering. Rigtig god pris i forhold til de priser jeg kan finde i både Danmark og Sverige.

Men nu sidder jeg så og kigger på blocket.se (ligesom dba.dk) og kan finde forskellige Maxi-Cosi modeller i priser helt ned til fx 250 sek. 

Ville I købe en brugt til den pris?
Det er jo en kanon pris når man ikke har for mange penge i forvejen, men det jeg tænker det er, lyder det ikke enormt billigt, med tanke på at en sprit ny Maxi-Cosi Cabriofix koster 1849 sek.

Skal man bare slå til? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

nilletøz

Kender ikke lige de sidder du nævner, men jeg har altså en til salg hvis det er.... den er brugt, men ikke meget....

ligger ind til dig...

https://www.baby.dk/debat/74788pi1/babyudstyr/autostol-til-salg.aspx

Anmeld

20. november 2010

CA

Jeg ville personlig aldrig købe en brugt autostol. Du ved ikke om den har været med i en trafikulykke og ved dermed ikke om den har taget skade og ikke længere er sikker. Ville heller aldrig kunne finde på at købe brugt cykelhjelm f.eks. 

Jeg vil spare på rigtig mange områder, men aldrig på sikkerheden! 

Anmeld

20. november 2010

Silas&Mille

nilletøz skriver:

Kender ikke lige de sidder du nævner, men jeg har altså en til salg hvis det er.... den er brugt, men ikke meget....

ligger ind til dig...

https://www.baby.dk/debat/74788pi1/babyudstyr/autostol-til-salg.aspx

Den ser ellers fin ud.

Men da jeg bor i Midtsverige er det desværre ikke så aktuelt at købe fra Danmark.

Prisen ligger desværre også alt for højt i forhold til hvad vi har at gøre med.

Men tak for tilbuddet 

Anmeld

20. november 2010

Silas&Mille

Carina87 skriver:

Jeg ville personlig aldrig købe en brugt autostol. Du ved ikke om den har været med i en trafikulykke og ved dermed ikke om den har taget skade og ikke længere er sikker. Ville heller aldrig kunne finde på at købe brugt cykelhjelm f.eks. 

Jeg vil spare på rigtig mange områder, men aldrig på sikkerheden! 

Det er også lidt det jeg tænker. Men hvad så hvis man lejer en autostol, den er jo også brugt 

Jeg synes skisme det er svært.
Har nok heller ikke sp forfærdeligt meget lyst til 'kun' at betale 250 sek for en autostol, men har så fundet en til 600 sek som kan købes i den anden ende af byen.

Puha, synes sgu det er lidt svært.
Nogen der har haft dårlige erfaringer med at købe en brugt autostol?

Anmeld

20. november 2010

L.J.L

MoriSverige skriver:

Hej.

Vi står jo og skal vore forældre her til januar og det eneste vi faktisk mangler at købe er en autostol.

Jeg har så forelsket mig i Maxi-Cosi Cabriofix og har kigget efter et sted hvor den kan købes billigt. Har så fundet den til omkring 1000 sek på Amazon.co.uk, med fri levering. Rigtig god pris i forhold til de priser jeg kan finde i både Danmark og Sverige.

Men nu sidder jeg så og kigger på blocket.se (ligesom dba.dk) og kan finde forskellige Maxi-Cosi modeller i priser helt ned til fx 250 sek. 

Ville I købe en brugt til den pris?
Det er jo en kanon pris når man ikke har for mange penge i forvejen, men det jeg tænker det er, lyder det ikke enormt billigt, med tanke på at en sprit ny Maxi-Cosi Cabriofix koster 1849 sek.

Skal man bare slå til? 

Ja det ville jeg ikke have problemer ved! Har købt begge autostole brugt, til meget billig penge. den første en rømer babysafe som koster 1400,- fra ny købte jeg til 300,- brugt, og den var som ny!

Den anden maxi-cosi autostol købte min mand på loppemarked til en 50'er og den fejler intet!!

Anmeld

20. november 2010

Jeg har købt en brugt Rømer, på dba.dk... Den står som ny, og jeg gav 300,- for den!

Vi var ude i at ville leje en, men besluttede os for at købe en, når nu den ik kostede mere.. Så har vi også til den næste!!  Det er jo 'kun' til de er 9mdr (evt.  12mdr.) at de skal bruge den, så ville hellere sparre pengene, og købe en fed 9-18kg!

Anmeld

20. november 2010

Bavianis

I Danmark kan man leje autostole meget billigt i BabySam - mener det er 25-40 kr om måneden. Måske der er en lignende ordning i Sverige?

Det tror jeg vi gør - det er jo alligevel så kort tid man bruger den første stol

Anmeld

20. november 2010

Silas&Mille

Bavianis skriver:

I Danmark kan man leje autostole meget billigt i BabySam - mener det er 25-40 kr om måneden. Måske der er en lignende ordning i Sverige?

Det tror jeg vi gør - det er jo alligevel så kort tid man bruger den første stol

Det har jeg godt hørt om og vi har også undersøgt det her i Sverige og har også været inde på at leje den hos noget der hedder Babyproffsen.

Men vi har besluttet at vi vil flytte hjem til Danmark i løbet af foråret, så det bliver bare lidt besværligt at skulle af med den man har lejet i Sverige også have fat i en ny i Danmark. Baby skal jo også flyttes

Men vi har netop været i kontakt med en her i byen som har en Maxi-Cosi til salg til 600 sek og den er så god som ny og har ikke været med i en/et kollision/uheld så vi har sagt at den køber vi og vi skal hente den på torsdag når der er kommet løn.

Det bedste ved prisen er at det er 1/3 af hvad den koster fra helt ny i butikkerne her i Sverige 

Anmeld

20. november 2010

Silas&Mille

Tilmeldt skriver:

Jeg har købt en brugt Rømer, på dba.dk... Den står som ny, og jeg gav 300,- for den!

Vi var ude i at ville leje en, men besluttede os for at købe en, når nu den ik kostede mere.. Så har vi også til den næste!!  Det er jo 'kun' til de er 9mdr (evt.  12mdr.) at de skal bruge den, så ville hellere sparre pengene, og købe en fed 9-18kg!

Det er også lige det. Det er 'bare' de første 9 måneder og den næste størrelse skal jo bruges i længere tid.

Men nu har vi sagt ja til at købe den vi kan vi her i byen til 1/3 af nyprisen, så nu har vi alt hvad vi skal bruge til den lilles ankomst 

I hvert fald når den er blevet hentet på torsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.