Nogle der har haft konstateret leverbetinget graviditetskløe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Valle81

Dot D skriver:

Ja gør endelig det. Har du også "skiftet" farve? Jeg blev så lækker gylden, og undrede mig egentligt over det, indtil de opdagede de høje levertal

Kommer helt til at grine:0)

Jeg har skiftet kulør, men må desværre sige at det er mere over i ligbleg looket:0)

Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Dot D

Hov, kom lige til at se din termin... Jeg havde termin den 16.04, men endte med at føde den 23.03, på min mors fødselsdag Så har jeg noget rigtigt godt at huske hende med, og sender hende et kært blik i himmelen, når Sophus fylder år

Anmeld

19. november 2010

Dot D

Valle81 skriver:

Kommer helt til at grine:0)

Jeg har skiftet kulør, men må desværre sige at det er mere over i ligbleg looket:0)

Ha ha

Hi hi hi hi må bare grine, kan nærmest se det for mig

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Dot D skriver:

Hov, kom lige til at se din termin... Jeg havde termin den 16.04, men endte med at føde den 23.03, på min mors fødselsdag Så har jeg noget rigtigt godt at huske hende med, og sender hende et kært blik i himmelen, når Sophus fylder år

Hvor er det smukt:0)

Anton er jo fra den 27 marts så håber ikke at føde den dag:0) og han bliver jo kun 1 år - så satser lidt på at gå 14 dage over tid:0)

Gik 12 dage over tid med Anton og bandende det langt væk, men denne gang vil jeg gerne, men tjah nu føder jeg nok 14 dage før:0)

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Dot D skriver:

Hi hi hi hi må bare grine, kan nærmest se det for mig

Ha ha, ligner totalt et spøgelse når jeg kigger i spejlet - bliver sku da helt forskrækket til tider.

Selv en gang makeup fjerne det ikke:0)

Anmeld

19. november 2010

Dot D

Valle81 skriver:

Hvor er det smukt:0)

Anton er jo fra den 27 marts så håber ikke at føde den dag:0) og han bliver jo kun 1 år - så satser lidt på at gå 14 dage over tid:0)

Gik 12 dage over tid med Anton og bandende det langt væk, men denne gang vil jeg gerne, men tjah nu føder jeg nok 14 dage før:0)

Jeg  for at du går over

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Dot D skriver:

Jeg  for at du går over

Taaaaaaaaaaak:0)

Anmeld

19. november 2010

Dot D

Valle81 skriver:

Ha ha, ligner totalt et spøgelse når jeg kigger i spejlet - bliver sku da helt forskrækket til tider.

Selv en gang makeup fjerne det ikke:0)

Pas nu på mig, man KAN altså godt DØ af grin

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Dot D skriver:

Pas nu på mig, man KAN altså godt DØ af grin

Ha ha -

Så siger spøgelset lige BUUUUUUUUUH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.