Nogle der har haft konstateret leverbetinget graviditetskløe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Valle81

Jeg klør helt sindsygt på kroppen, især ben arme og hovedbund - jeg er ved at blive sindsyg....

Har tænkt over at det kunne være det, men har læst om det og synes alligevel at det lyder til at man skal være ved at kradse sig selv til blods.

Så slemt synes jeg ikke det er, men er alligevel blevet lidt nervøs og synes der er laaaaaaaaaaang tid til mandag hvor jeg kan komme til læge og måske få taget en blodprøve og få svar om jeg er ramt eller ej.

Kan jo læse at det er meget meget få der får det, men det kunne jo ramme mig:0(

Ville bare høre om nogen af Jer har fået det konstateret og hvor meget i evt har kløet

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Mette.

Jeg klør helt sindsygt på kroppen, især ben arme og hovedbund - jeg er ved at blive sindsyg....

Har tænkt over at det kunne være det, men har læst om det og synes alligevel at det lyder til at man skal være ved at kradse sig selv til blods.

Så slemt synes jeg ikke det er, men er alligevel blevet lidt nervøs og synes der er laaaaaaaaaaang tid til mandag hvor jeg kan komme til læge og måske få taget en blodprøve og få svar om jeg er ramt eller ej.

Kan jo læse at det er meget meget få der får det, men det kunne jo ramme mig:0(

Ville bare høre om nogen af Jer har fået det konstateret og hvor meget i evt har kløet

Christina

Jeg fik det ikke selv konstateret, men jeg kløede også helt vildt en overgang og blev sendt til blodprøver af min JM.

Det viste sig at det ikk var noget og stille og roligt tog det af igen, så det behøver hvertfald ikke betyde noget.

Jeg krydser for du slipper og det snart aftager - det er til at blive fuldstændig vanvittig af!! 

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Mette. skriver:

Jeg fik det ikke selv konstateret, men jeg kløede også helt vildt en overgang og blev sendt til blodprøver af min JM.

Det viste sig at det ikk var noget og stille og roligt tog det af igen, så det behøver hvertfald ikke betyde noget.

Jeg krydser for du slipper og det snart aftager - det er til at blive fuldstændig vanvittig af!! 

Fuldstændig idiot af det - jeg har kløet i et par uger nu, og tænker nej nej nej nu må det da stoppe.

Jeg tror heller ikke det er det, men nok en god ide at få det tjekket - det er jo "bare" en blodprøve:0)

Anmeld

19. november 2010

Mette.

Valle81 skriver:

Fuldstændig idiot af det - jeg har kløet i et par uger nu, og tænker nej nej nej nu må det da stoppe.

Jeg tror heller ikke det er det, men nok en god ide at få det tjekket - det er jo "bare" en blodprøve:0)

Ja, det er da meget bedre at være på den sikre side. Jeg led af ekstrem tør hud under min graviditet selvom jeg normalt aldrig har gjort det - så her hjalp en god creme også lidt på kløen.

Håber at er i orden med dig hvertfald.

Anmeld

19. november 2010

Mum33

Ja jeg fik det konstateret ved lægen og var i behandling, samt kontrol.

Jeg kløede så meget, at jeg sad med en gaffel en aften, så det var slemt. Pillerne tog det efter nogle dage.  

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Mette. skriver:

Ja, det er da meget bedre at være på den sikre side. Jeg led af ekstrem tør hud under min graviditet selvom jeg normalt aldrig har gjort det - så her hjalp en god creme også lidt på kløen.

Håber at er i orden med dig hvertfald.

Ja ikke :0)

Jeg må have købt en god fed creme i morgen - så jeg kan blive gennem fugtet og se om det hjælper lidt:0)

Bruger normalt aldrig creme på kroppen og døjer heller ikke med tør hud, og der er intet at se, men klø klø kradse kradse:0)

Anmeld

19. november 2010

Valle81

I.E.K. skriver:

Ja jeg fik det konstateret ved lægen og var i behandling, samt kontrol.

Jeg kløede så meget, at jeg sad med en gaffel en aften, så det var slemt. Pillerne tog det efter nogle dage.  

Puha -det lyder vildt:0) Her er der ikke fundet hjælpe remedier frem - så det er nok ikke så slemt som jeg selv synes:0)

Anmeld

19. november 2010

Dot D

Jeg havde svangersskabsforgiftning, da jeg ventede Sophus og blev indlagt. Havde en kløpind med, for det kløede bare overalt og kunne ikke nå fødder og ankler så godt. Endte med at blive sat igang, da mine leveral steg og steg og steg, så det var leveren, der var på spil dér

Anmeld

19. november 2010

Valle81

Dot D skriver:

Jeg havde svangersskabsforgiftning, da jeg ventede Sophus og blev indlagt. Havde en kløpind med, for det kløede bare overalt og kunne ikke nå fødder og ankler så godt. Endte med at blive sat igang, da mine leveral steg og steg og steg, så det var leveren, der var på spil dér

Hold da helt fast - sikke en omgang.

Ingen tvivl om jeg lige skal have kontaktet lægen på mandag - puha:0)

Anmeld

19. november 2010

Dot D

Valle81 skriver:

Hold da helt fast - sikke en omgang.

Ingen tvivl om jeg lige skal have kontaktet lægen på mandag - puha:0)

Ja gør endelig det. Har du også "skiftet" farve? Jeg blev så lækker gylden, og undrede mig egentligt over det, indtil de opdagede de høje levertal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.