Hårtørren- min aller bedste ven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Munder

Dejligt, at I har fundet en metode til at få bebs til at slappe af.

Bare et spørgsmål. Hvordan vil I vænne ham af med det igen senere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

B&J

hihihi så sødt.... vores dreng havde det også med af falde i søvn til støvsugeren der må være noget med de lyde

Anmeld

19. november 2010

Pena

Munder skriver:

Dejligt, at I har fundet en metode til at få bebs til at slappe af.

Bare et spørgsmål. Hvordan vil I vænne ham af med det igen senere?

Haha, ja det ku der være noget om. Men mon ikke det bare går automatisk væk med alderen, eller om der ligger en masse voksne og lytter til hårtørreren hver nat

Anmeld

19. november 2010

Polkaprik

Jeps. Jeg har også læst flere steder at netop hårtørren og støvsugeren laver den lyd der minder mest om lyden i livmoderen

Knuz Michelle

Anmeld

20. november 2010

Riksen

Gyllibik skriver:

Grin du bare, her hjemme græd vi næsten af lykke 

Jeg har sat med ham på armen siden kl 6 i morges, pånær to timer vi var ude at køre. Han sover lige i ti min og så er han lysvågen. Drengen er jo fuldstændig overtræt, men heldigvis finder han ro under det jeg vil kalde larm.

Gad vide om det virkeligt larmede så meget i min mave

Mange tak

Det er da også en meget lang dag for både ham og dig, hvis han kun har kunnet ligge på din arm. Det er da fantastisk at finde sådan et mirakelmiddel - tja, måske har lydene lydt som en hårtørrer inde i din mave.

Anmeld

20. november 2010

Siljesmor

Samme trick brugte vi til min datter, da hun bare skreg og skreg og ikke kunne finde ro. Efter 3 mdr. forsvandt gråden fuldstændig, og brugen af hårtørrer kunne ophøre. En emhætte kan også bruges, hvis man har en der "larmer" nok  

Anmeld

20. november 2010

Mille83

Støvsugeren er også et rigtig godt trick til og få dem til og sove  Også kan man samtidig få gjort lidt rent, hehe...

Anmeld

20. november 2010

sarahb

hi hi hvor er det sjovt som de små kan få os til at finde ud af alle mulige mærkelige metoder..

hvad med den bamse der lyder som livmoderen.?
Der skulle nemlig være ligheder mellem støvsuger/hårtørre lyden og livet i livmoderen så den bamse ville måske være et hit.

Anmeld

20. november 2010

TbCp

Hahaha godt trick

Vi satte Liva under emhætten det virkede her og også ved siden af en kørende tørretumbler

Anmeld

20. november 2010

Gyllibik

Søddepødde skriver:

Altså jeg har hørt nogle kloge mennesker sige at hvis barnet græder (uden grund) hjælper det at sige en meget høj hvislelyd, da det skulle minde dem og den lyd de hører i maven (vist nok dit blod der larmer) så man kan jo sige at en hårtørrer minder lidt om den lyd.

Super at I har fundet en ting der virker, så må I jo bare spare lidt sammen til den næste el regning

Det virker også at efterligne hårtørren, gør en rimelig tør i munde, men vi kan jo ik slæbe hårtørren med os alle vegne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.