Hårtørren- min aller bedste ven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Gyllibik

Ville lige dele mit fif med jer

Jeg har for 14 dage siden fået min vidunderlige søn til verden, og det var ikke helt nemt. Vi havde begge været en grov tur igennem. Men han var heldigvis dejlig nem da vi endeligt var hjemme, men dette varede kun få dage.

Nu vil han ikke sove på noget tidspunkt, kun når vi er ude at køre. Han spiser fint, og har taget 600g på, på 6 dage, så det er ikke fordi han er sulten, han bøvse hver gang og laver fint i bleen, men han vil kun ligge ved mors bryst non stop.

Vi har prøvet at synge, vugge, trøste, ae og jeg ved ikke hvad, men intet hjælper.

Nu har vi lige sat hårtørren til hos ham, og til den larm sover han som sten Thank God.

Nu kan mor her måske også få lukket et øje, eller bare ligge lidt ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Riksen

Jeg kunne altså ikke lade være med at grine, da jeg læste at du brugte hårtørren som vuggevise Troede faktisk at jeg havde læst forkert.

Babyer er da fantastiske! Gad vide hvad det er der virker beroligende ved sådan en larm? Sødt, det er det i hvert fald.

Knus og endnu en gang tillykke med jeres søn!

Anmeld

19. november 2010

VNB

Først stort tillykke med din søn!

Lyder til at han trives rigtig godt med den fart han tager på - SKØNT!

og så kom jeg til at grine lidt, for det er nemlig langt fra første gang jeg hører om "hår-tørrer-tricket"  mange har stor gavn af det! Underligt at de små falder helt til ro ved den lyd!  

Skal helt klart selv huske at benyttet mig af rådet når vores baby bliver utidig!

Anmeld

19. november 2010

Gyllibik

Riksen skriver:

Jeg kunne altså ikke lade være med at grine, da jeg læste at du brugte hårtørren som vuggevise Troede faktisk at jeg havde læst forkert.

Babyer er da fantastiske! Gad vide hvad det er der virker beroligende ved sådan en larm? Sødt, det er det i hvert fald.

Knus og endnu en gang tillykke med jeres søn!

Grin du bare, her hjemme græd vi næsten af lykke 

Jeg har sat med ham på armen siden kl 6 i morges, pånær to timer vi var ude at køre. Han sover lige i ti min og så er han lysvågen. Drengen er jo fuldstændig overtræt, men heldigvis finder han ro under det jeg vil kalde larm.

Gad vide om det virkeligt larmede så meget i min mave

Mange tak

Anmeld

19. november 2010

Gyllibik

VNB skriver:

Først stort tillykke med din søn!

Lyder til at han trives rigtig godt med den fart han tager på - SKØNT!

og så kom jeg til at grine lidt, for det er nemlig langt fra første gang jeg hører om "hår-tørrer-tricket"  mange har stor gavn af det! Underligt at de små falder helt til ro ved den lyd!  

Skal helt klart selv huske at benyttet mig af rådet når vores baby bliver utidig!

Mange tak.

Hi hi, ja synes bestemt også det er vildt underligt. Men så længe det virker, er det fantastisk

Det selvfølgeligt ret så trist, at hverken mor eller far duer, men sådan en larmende metal dims giver tryghed Men bare noget virker og han er tilfreds, så er vi glade.

Ja, prøv endeligt det, hvis du kommer i nød. ( Håber selvfølgeligt ikke for jer, at jeres baby er så sur hele tiden

Anmeld

19. november 2010

Pena

Gyllibik skriver:

Ville lige dele mit fif med jer

Jeg har for 14 dage siden fået min vidunderlige søn til verden, og det var ikke helt nemt. Vi havde begge været en grov tur igennem. Men han var heldigvis dejlig nem da vi endeligt var hjemme, men dette varede kun få dage.

Nu vil han ikke sove på noget tidspunkt, kun når vi er ude at køre. Han spiser fint, og har taget 600g på, på 6 dage, så det er ikke fordi han er sulten, han bøvse hver gang og laver fint i bleen, men han vil kun ligge ved mors bryst non stop.

Vi har prøvet at synge, vugge, trøste, ae og jeg ved ikke hvad, men intet hjælper.

Nu har vi lige sat hårtørren til hos ham, og til den larm sover han som sten Thank God.

Nu kan mor her måske også få lukket et øje, eller bare ligge lidt ned.

Altså jeg har hørt nogle kloge mennesker sige at hvis barnet græder (uden grund) hjælper det at sige en meget høj hvislelyd, da det skulle minde dem og den lyd de hører i maven (vist nok dit blod der larmer) så man kan jo sige at en hårtørrer minder lidt om den lyd.

Super at I har fundet en ting der virker, så må I jo bare spare lidt sammen til den næste el regning

Anmeld

19. november 2010

Gyllibik

Søddepødde skriver:

Altså jeg har hørt nogle kloge mennesker sige at hvis barnet græder (uden grund) hjælper det at sige en meget høj hvislelyd, da det skulle minde dem og den lyd de hører i maven (vist nok dit blod der larmer) så man kan jo sige at en hårtørrer minder lidt om den lyd.

Super at I har fundet en ting der virker, så må I jo bare spare lidt sammen til den næste el regning

Det har vi også prøvet, men han er bare stædig, og når han en gang har kørt sig selv op i højt gear, så er et helt umuligt.

Hi hi, ja det talte vi om, har allerede planer om at have en reserve hårtørre hjemme, tænk nu den pludseligt ikke vil mere

Anmeld

19. november 2010

Noneother

Det er faktisk et rigtig godt råd. for DET VIRKER gør det!

Som lidt bonusinfo kan jeg fortælle at man faktisk kan få en cd med lyd af hårtørrer netop til det formål. -Det virker osse med støvsugeren.

Anmeld

19. november 2010

Dot D

Til lykke med sønnen. Det trick gav også mig noget søvn, så

Anmeld

19. november 2010

SaNiNa

Hihi det da kun dejlig at allerede er van til at sove til støj så skal i ikke kæmpe med det når i har gæster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.