Min datter er blevet bidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De må ikke fortælle hvem det er.

1 gang at Luka blev bidt blev jeg bare så tosset og røg helt op i det røde felt. Han er efterfølgende blevet bidt et par gange og jeg er selvfølgelig også blevet ked af det på hans vegne, men "det er hvad der kan ske". Pædagogerne er meget obs på det og synes de gør et stort stykke arbejde for, at undgå det.

Luka har bidt en gang og det var pga. han var i en situation, hvor han ikke kunne udtrykke sig overfor de større drenge i børnehaven. Han var dybt ulykkelig bagefter over, at havde gjort det.

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Stald

Mussen2 skriver:

Åh hvor synd. Det er jo det man frygter som forældre, men super at der blev taget hånd om det.

Ja der er ikke noget ved hvis man ikke er trug ved at aflevere sit barn i vuggestuen, så får man ikke en god dag hvis man aldrig ved hvad der sker med ens barn

Anmeld

19. november 2010

Maya-mus

... Jeg blev bidt af en galning ved navn Jannie, dengang jeg gik i børnehave. Hver gang vi havde rytmik, blev jeg bidt af hende i min venstre overarm!

Jeg har stadig lyst til at knalde kællingen én ...

Anmeld

19. november 2010

sandratobias

Tobias blev bidt i børnehaven den ene dag... Vi fik heller ikk navn at vide... Men må de heller ikk fortælle... 

Tobias sagde at han var blevet bidt, og så hvem der havde gjort det... Men nu er han jo oz 3½ år...

Anmeld

19. november 2010

Stald

Mussen2 skriver:

Min datter er blevet bidt i dag i DP. Min mand hentede hende og fik desværre ikke spurgt til hvem, hvad og hvorfor.

Blev bareså ked af det da jeg så det grumme mærke hun har fået. Jeg ved jo godt det kan ske, men er faktisk ret ked af det og har lyst til at få spurgt lidt ind til hvad der e sket på mandag, når hun skal i DP igen.

Har i andre oplevet det og var det bare en enkelt fortelse eller fortsatte det? Gjorde i noget ved det?

De må ikke fortælle hvem der blev bidt, min bror og hans kæreste har også kun fundet ud af hvem det var fordi min søsters datter går på samme stue som hun gjorde inden hun skulle starte i børnehave så hun så hvem det var og gik hjem og fortale det til sin mor (min søster) så derfor fandt de ud af hvem det der bed min brors datter.

Anmeld

19. november 2010

blomst84

Mussen2 skriver:

Ok. Jamen det forstår man jo sådan set godt. Der er jo ingen grund til at se sig sur på nogen. Men det kunne nu være rart at vide lidt om situationen, årsagen? Må de fortælle om det?

Jeg håber da også barnets forældre er blevet orienteret. Skal de ikke det?

Jo du har da krav på at vide hvad der ligger til grund for bidet jeg syntes du skal høre din DP på mandag om situationen. Det andet barns forældre skal have samme fortælling og igen uden at fortælle hvem barnet har bidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.