Min datter er blevet bidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Mussen2

Min datter er blevet bidt i dag i DP. Min mand hentede hende og fik desværre ikke spurgt til hvem, hvad og hvorfor.

Blev bareså ked af det da jeg så det grumme mærke hun har fået. Jeg ved jo godt det kan ske, men er faktisk ret ked af det og har lyst til at få spurgt lidt ind til hvad der e sket på mandag, når hun skal i DP igen.

Har i andre oplevet det og var det bare en enkelt fortelse eller fortsatte det? Gjorde i noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Ni-ko-li-ne

De må fortælle hvem det var...

Men situationen kan du spørge ind til

Anmeld

19. november 2010

blomst84

Først øv en oplevelse for din lille datter det sker desværre tit.. Din DP må ikke fortælle dig hvem der har gjort det, men gerne om selve forløbet.. Arbejder selv i en børnehave og reglerne er meget stramme omkring udtalelsen af andre børn.. Jeg plejer at sige til forældrene "dit barn er blevet bidt i dag, pga bla bla bla.. Og jeg giver også de pågældende forældre besked om forløbet".

Anmeld

19. november 2010

Mussen2

Ni-ko-li-ne skriver:

De må fortælle hvem det var...

Men situationen kan du spørge ind til

Skulle der stå de IKKE må fortælle hvem det er?

Det er selvfølgelig den slags knubs de risikerer at støde ind i, men jeg håber da detkun var den ene gang uanset årsag. Det er nok mere at man frygter det  sker igen, og igen og hvad er det næste så.

Anmeld

19. november 2010

Mussen2

blomst84 skriver:

Først øv en oplevelse for din lille datter det sker desværre tit.. Din DP må ikke fortælle dig hvem der har gjort det, men gerne om selve forløbet.. Arbejder selv i en børnehave og reglerne er meget stramme omkring udtalelsen af andre børn.. Jeg plejer at sige til forældrene "dit barn er blevet bidt i dag, pga bla bla bla.. Og jeg giver også de pågældende forældre besked om forløbet".

Ok. Jamen det forstår man jo sådan set godt. Der er jo ingen grund til at se sig sur på nogen. Men det kunne nu være rart at vide lidt om situationen, årsagen? Må de fortælle om det?

Jeg håber da også barnets forældre er blevet orienteret. Skal de ikke det?

Anmeld

19. november 2010

Stald

Mussen2 skriver:

Min datter er blevet bidt i dag i DP. Min mand hentede hende og fik desværre ikke spurgt til hvem, hvad og hvorfor.

Blev bareså ked af det da jeg så det grumme mærke hun har fået. Jeg ved jo godt det kan ske, men er faktisk ret ked af det og har lyst til at få spurgt lidt ind til hvad der e sket på mandag, når hun skal i DP igen.

Har i andre oplevet det og var det bare en enkelt fortelse eller fortsatte det? Gjorde i noget ved det?

min bror og hans kærestes datter er blevet bidt 3 gange i vuggestuen, af det samme barn hver gang, og det har været i hovedet hver gang  først gjorde de ikke noget ved det   anden gang holdte de mere øje med den og den sidste gang blev min bror og kæreste Sure/kede af det og sagde hvis de ikke gjorde noget ville de gå til kommunen, men de flyttede så den der bed på en anden stue, den gik kun efter deres datter så det ingen gang noget den bare gør..

den er vist også meget uartig derhjemme.

Anmeld

19. november 2010

Lise

Min søn er blevet bidt flere gange i sin vuggestue - og han har også selv bidt. Det er hvad der sker, når de små ikke kan kommunikere med ord. Det er ærgerligt, og man bliver ked af det, når man får sit barn hjem med tandmærker i kinden eller armen... men altså, der ligger jo ikke noget i det fra børnenes side. Det kan være den ene har taget noget legetøj fra den anden, eller hvad ved jeg... et øjebliks frustration og mangel på ord..

Anmeld

19. november 2010

Mussen2

Nókkvadis skriver:

min bror og hans kærestes datter er blevet bidt 3 gange i vuggestuen, af det samme barn hver gang, og det har været i hovedet hver gang  først gjorde de ikke noget ved det   anden gang holdte de mere øje med den og den sidste gang blev min bror og kæreste Sure/kede af det og sagde hvis de ikke gjorde noget ville de gå til kommunen, men de flyttede så den der bed på en anden stue, den gik kun efter deres datter så det ingen gang noget den bare gør..

den er vist også meget uartig derhjemme.

Åh hvor synd. Det er jo det man frygter som forældre, men super at der blev taget hånd om det.

Anmeld

19. november 2010

Ni-ko-li-ne

Mussen2 skriver:

Skulle der stå de IKKE må fortælle hvem det er?

Det er selvfølgelig den slags knubs de risikerer at støde ind i, men jeg håber da detkun var den ene gang uanset årsag. Det er nok mere at man frygter det  sker igen, og igen og hvad er det næste så.

Jo der skulle stå ikke

Anmeld

19. november 2010

SaNiNa

Det er aldrig sjovt når det går ud over ens eget barn, lige fortiden er vores dreng en rigtig bisse over for de andre børn (dem som er minder end ham selv) han river i hård slå osv men han bider dog ikke endnu og jeg er nu ret sikker på han vil gør det på et tidspunkt det er jo en måde at sige på at hun kan det være nok, i  afmagt.

Det barn som har bidt, dit barn er måske så lille endnu at det faktisk ikke forstå at man ikke må det. Nicklas er 17 måneder og ved godt at man ikke må slå, men stadig er han så lille at han ikke rigtig forstår det. Hvis du forstå hvade jeg mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.