jer der bor i KBH... vi overvejer at flytte... hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Du må lave en plus og minus liste

ja... det eneste jeg ikke kan forudsige er hvordan det påvirker vores datter! og det er det der er det vigtigste for mig...

min moster er su-chef i en integreret institution i brønshøj.... jeg ringer til hende og forhører mig mht børnehaver derovre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

oo

michella80 skriver:

Niks biks så kan du jo selv regne ud hvem det er nu. He he... Og hold kæft hvor ser du godt ud på dit nye profilbillede!!!

danke schön du og ja, det kan jeg (eller...mest fordi personen sendte mig en mail og opklarede mysteriet...jeg blir sgu aldrig sherlock holmes!!)

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

danke schön du og ja, det kan jeg (eller...mest fordi personen sendte mig en mail og opklarede mysteriet...jeg blir sgu aldrig sherlock holmes!!)

Ha ha ha  1-2 mange på Fyn. Men alle fynboerne har også piger.

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Anonym skriver:

ja... det eneste jeg ikke kan forudsige er hvordan det påvirker vores datter! og det er det der er det vigtigste for mig...

min moster er su-chef i en integreret institution i brønshøj.... jeg ringer til hende og forhører mig mht børnehaver derovre...

Ja men hun skal nok falde til. Men selvfølgelig vil det være en stor omvæltning for hende

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja men hun skal nok falde til. Men selvfølgelig vil det være en stor omvæltning for hende

nemli, derfor tænker vi også at gøre det når hun skal i BH alligevel...

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Anonym skriver:

nemli, derfor tænker vi også at gøre det når hun skal i BH alligevel...

Ja.... Det bliver sgu nok lidt hårdt når hun får to nye steder at forholde sig til på en gang. Men det kan jo ikke rigtig gøres på andre måder.

Anmeld

20. november 2010

LIZO

Anonym skriver:

tell me more!!

du siger dyre, hvor dyrt er det? hvor mange kvm og hvilken pris? med/uden forbrug osv....

vi har en 4 værelses på 93 kva vi gir 9500 med alt. tv varme osv. men varme regninger ligger meget højt. så vi får ca 500-700 kr tilbage om måneden for det. 

der er os en 5 på 108 kva. vi har 30 kva lukket have. ingen kan se ind i haverne. og kun 1 etage. her er 950 rækkehuse. mest 4-5  de andre er meget svære at få fat på. her er skole. børnehave. vuggestue. lige midt i det hele. vi har en købmand.  og man hører ikke naboerne.. stort plus for os

der er sti rundt over dte hele. skoven ligger 5 min væk. en ret stor skov   byen ligger på gå ben 10 min væk. samme gør stationen. der er mange indkøbs muligheder. der er ballerup centret med en masse butikker. tar 25 min med s toget til kbh. tar  10 til min til høje taastrup.

hvis du søger lid så lavet jeg omkring 1 sep et indlæg hvor jeg lagde billeder ind her fra

Anmeld

20. november 2010

Skouboe

Vi valgte jo at flytte  til Ølstykke, der ligger 15 km fra Ballerup, 16 km fra Roskilde, og så er tingene bare billigere her, og der er MEGET kortere ventelister og gode institutioner.... SKØNT område.

Anmeld

22. november 2010

ChatH

Anonym skriver:

hej piger

jeg skriver lige ano, da dette endnu kun er i overvejelser.... Og det er et rimeligt stort skridt for os!

vi overvejer at flytte til Sjælland (fra Fyn), inden vores datter begynder i børnehave næste år (alternativt inden hun skal i skole). Det ser ud til at vi har mulighed for en fremlejet lejlighed i KBH SV.

er der nogen af jer der har erfaringer med børnehaver der???

er der nogen boligforeninger i kender til hvor man kan skrive sig op til rækkehuse?

er der over hovedet mulighed for rækkehus i KBH området uden at man venter 30år?

der flyver en million tanker i mit hoved, vi kan rigtig godt lide a bo i det område vi bor i nu. Vores datter er glad ved området og besøger jævnligt børnehaven sammen med DP. Derfor føler jeg mig super egoistisk, at jeg gerne vil flytte, for er det nu det bedste for hende???

IHHHH hvem er du?

Men vi bor i slangerup 5 min fra ølstykke.. Og er rigtig glade for området

Men ville også gøre det inden børnehaven så er det nogen nye ting der sker. men som regel falder børnene også godt til hvis forældrene er glade og tilfredse så er overskudet meget større

Anmeld

22. november 2010

Karo

Jeg kan jo også godt gætte hvem du er og jeg syndes jo modsat fynboerne at det er en fantastisk ide

Vi bor i Hvidovre og overvejer at flytte til albertslund. Der findes mange steder lidt uden for KBH hvor man kan få nogle fine rækkehuse. Her i hvidovre ligger præstemosen som jeg kun har hørt godt om og de skulle vist ikke være så dyre. Men jeg er sikker på i nok skal finde noget.

Jeg kan helt sikkert godt forstå at i gerne vil tættere på din famillie. Nu er jeg opvokset i Husum, som ligger op ad brønshøj og der er altså dejligt.

Marcus skal jo også flyttes over i en anden børnehavn end den han allerede kender hvis vi flytter, men det skal han helt sikkert nok klarer ligesom jeres pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.