jer der bor i KBH... vi overvejer at flytte... hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Anonym trådstarter

hej piger

jeg skriver lige ano, da dette endnu kun er i overvejelser.... Og det er et rimeligt stort skridt for os!

vi overvejer at flytte til Sjælland (fra Fyn), inden vores datter begynder i børnehave næste år (alternativt inden hun skal i skole). Det ser ud til at vi har mulighed for en fremlejet lejlighed i KBH SV.

er der nogen af jer der har erfaringer med børnehaver der???

er der nogen boligforeninger i kender til hvor man kan skrive sig op til rækkehuse?

er der over hovedet mulighed for rækkehus i KBH området uden at man venter 30år?

der flyver en million tanker i mit hoved, vi kan rigtig godt lide a bo i det område vi bor i nu. Vores datter er glad ved området og besøger jævnligt børnehaven sammen med DP. Derfor føler jeg mig super egoistisk, at jeg gerne vil flytte, for er det nu det bedste for hende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

LIZO

hva med lidt uden for kbh (ballerup)..  vi bor til leje i et parcelhus/rækkehus. de siger at det er mange år ventetid på dem. men vi fik en på få måneder. fordi de er dyrer end normalt.  og er mange ledige..

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Så så du der!!!! Jeg ved godt hvem du er og vi er i forvejen ikke mange navlere fra Fyn! Såååå jeg synes det er en ENORMT dårlig ide!!!!

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

hva med lidt uden for kbh (ballerup)..  vi bor til leje i et parcelhus/rækkehus. de siger at det er mange år ventetid på dem. men vi fik en på få måneder. fordi de er dyrer end normalt.  og er mange ledige..

tell me more!!

du siger dyre, hvor dyrt er det? hvor mange kvm og hvilken pris? med/uden forbrug osv....

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Så så du der!!!! Jeg ved godt hvem du er og vi er i forvejen ikke mange navlere fra Fyn! Såååå jeg synes det er en ENORMT dårlig ide!!!!

jeg ved det... tro mig jeg er splittet for alvor!!

der er bare bedre job muligheder, og min familie. Vi ville se dem meget mere og vores datter ville se dem meget mere.... men jeg er utroligt meget i tvivl

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Anonym skriver:

jeg ved det... tro mig jeg er splittet for alvor!!

der er bare bedre job muligheder, og min familie. Vi ville se dem meget mere og vores datter ville se dem meget mere.... men jeg er utroligt meget i tvivl

Ja det kan jeg godt se. Hvis I har meget familie derovre kan jeg da godt forstå I gerne vil af sted. Og så er det nok også bedst at gøre det mens jeres datter er så lille. Jo større hun bliver jo sværere vil det være for hende...

Anmeld

19. november 2010

oo

aj, jeg troede sgu det var dig, Michella!!!

Anmeld

19. november 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ja det kan jeg godt se. Hvis I har meget familie derovre kan jeg da godt forstå I gerne vil af sted. Og så er det nok også bedst at gøre det mens jeres datter er så lille. Jo større hun bliver jo sværere vil det være for hende...

præcis.... der er min bror+kæreste+niece+nevø der er min moster + onkel + 2 kusiner, der er min veninde som jeg har kendt "altid", der er kortere til mine forældre.... der er bare SÅ mange ting.... men for søren da, vi er rigtig glade for området her

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

aj, jeg troede sgu det var dig, Michella!!!

Niks biks så kan du jo selv regne ud hvem det er nu. He he... Og hold kæft hvor ser du godt ud på dit nye profilbillede!!!

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Anonym skriver:

præcis.... der er min bror+kæreste+niece+nevø der er min moster + onkel + 2 kusiner, der er min veninde som jeg har kendt "altid", der er kortere til mine forældre.... der er bare SÅ mange ting.... men for søren da, vi er rigtig glade for området her

Du må lave en plus og minus liste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.