prettybutterfly skriver:
Altså når jeg bager øser jeg bare hvedeklid, rugmel, grahamsmel, havregryn, nogle gange hvedekerner, og så til sidst "fylder jeg op" med hvedemel. Umiddelbart syntes jeg ikke de lyder ret grove dem du snakker om.
Som alternativ har hun ofte fået kartoffel mos m forskellige grønsager moset i, da det er det hun helst har ville spise. Hun har også tit fået havregrød, og øllebrød, evt m grill pølser u. skind til(ELSKER HUN) eller frikadeller eller rester fra dagen før. Lasagne er også et kæmpe hit, på alle måder, både som vegetar og med spinat osv. Kogt laks er også et KÆMPE hit. Og så kan hun spise en hel appelsin(hun efterlader selv hinderne tilbage når alt saften er suget ud) til "dessert" når hun får lov til det, hun elsker også æbler og andet frugt.
Tak for alle tipsene... jeg må prøve noget af det af. Havde som sædvanlig bare en skør idé om at rugbrød bare var et MUST
men jeg må prøve nogle andre alternativer. Jeg bager også boller som dig, bager bare to slags, en grov til os og en mindre grov/tung til ham. Men dem med alle de grove ting i, har jeg nogle gange synes var lidt for tunge for ham og været lidt nervøs for hans mave. Men jeg ku jo prøve at tilbyde ham dem, og se om han gider.
Anmeld