patella skriver:
Okay, det med grovbollen lyder som et godt alternativ... hvor grov skal den være, for at den er grov nok mon? Jeg har bagt nogle hvor der er ca. 350 gram hvedemel og 100 gram grahamsmel i. Er det mon groft nok?
Hvad har du ellers givet hende som alternativ? Jeg er idé forladt, da rugbrød jo bare har så meget godt... og mætter godt.
Tak for dit svar i øvrigt, det var super godt at høre at man ikke er den eneste... 
Altså når jeg bager øser jeg bare hvedeklid, rugmel, grahamsmel, havregryn, nogle gange hvedekerner, og så til sidst "fylder jeg op" med hvedemel. Umiddelbart syntes jeg ikke de lyder ret grove dem du snakker om.
Som alternativ har hun ofte fået kartoffel mos m forskellige grønsager moset i, da det er det hun helst har ville spise. Hun har også tit fået havregrød, og øllebrød, evt m grill pølser u. skind til(ELSKER HUN) eller frikadeller eller rester fra dagen før. Lasagne er også et kæmpe hit, på alle måder, både som vegetar og med spinat osv. Kogt laks er også et KÆMPE hit. Og så kan hun spise en hel appelsin(hun efterlader selv hinderne tilbage når alt saften er suget ud) til "dessert" når hun får lov til det, hun elsker også æbler og andet frugt.
Anmeld