ARGHH.. Pis lort og forhelvede.. Nu på Én gang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Mi

Håber det lykkedet til foråret så

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Mi

HopinWishin skriver:

Øv hvor træls for jer... :/ Skuffelse er bare noget af det værste...

Jeg havde slet ikke tænkt på resultaterne af blodprøverne, vi venter nemlig på svar om 6 uger, og jeg går bare i min egen bobbel og tænker at selvfølgelig går vi igang med behandling lige derefter... Så fik jeg da lige et wakeup call..

Ja som barnløs i behandling må man desværre lære sig dyden af tålmodighed, for man venter hele tiden; på at komme igang, på næste undersøgelse, på næste svar, på at kunne teste, og så måske på næste behandling igen. Men for enden af alle tårerne venter et barn

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. november 2010

Jarnsaxa

Årh, DET kan jeg virkelig godt sætte mig ind i. En måned virker jo som en evighed i den sammenhæng :/ Kan godt forstå, at du synes det er en smuuuuule træls!

Øv, men på den anden side havde det jo så ikke være så godt, hvis de ikke havde opdaget det

Anmeld

20. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Neki skriver:

Ja.. Synes nok også lige det gik lidt for nemt med det her behandling! Jeg plejer sgu altid at være så uheldig, og så lige pludselig så man bare mig suse igennem systemet, optimere ventetiden og få tid til første IUI allerede i december!

Tænkte HOLD da op hvor det kører det her.. Nu sker der noget, se hvor vi bare kan.
Fik så svar på de sidste blodprøver i går, og det så super fint ud sagde sygeplejersken. Så jeg var jo vildt lykkelig og talte bare dage ned til IUI'en. Lige indtil lægen ringede og sagde følgene. " Bare rolig, det er ikke noget alarmerende, vi kan bare ikke se at du danner antistoffer for rubella (røde hunde), så du skal lige ringe til din egen læge og få tid til en vaccination.... Og nå ja, så har du også lige behandlingskarantæne i 3 mdr derefter"!!!!

Så dvs, at i stedet før første forsøg som vi skulle have haft til dec, så bliver det nu midt marts i stedet! Der er FANDME lang tid til, når man nu havde nået at glæde sig.

Øv... Skulle bare lige ud med det.. Mit første sure og negative indlæg herinde. Men bliver nok ikke det sidste har jeg på fornemmelsen.

Kram til dem der gad læse mit sure opstød - Neki

Æv æv æv søde. Det kan jeg sørme godt forstå du synes er noget møg. Hvorfor skal du 3 mdr i karantæne??? Synes godt nok det er længe...

>:<

Anmeld

20. november 2010

Neki

TUSIND TAK til alle jer søde piger herinde, som har svaret på mit sure opstød!! I er simpelthen bare skønne allesammen, og det er fantastisk at kunne komme ud med både godt og skidt herinde, og så få respons lige gyldig hvad.

Snakkede med klinikken igen i går, og vi kommer tidligst i gang om 4 mdr. Er stadig virkelig ked og skuffet, mest fordi jeg er så ked af de fik os os på en lyserød sky i 14 dage, for så at få os hevet ned igen. Ville ønske de ikke havde sagt vi kunne få første forsøg allerede i dec, men havde ventet til alle svar fra blodprøverne var på plads. Er aldrig nogensinde blevet nævnt for mig, at det ikke at have haft røde hunde var noget jeg skulle være opmærksom på.

Men TAK PIGER... jeg kommer nok til at bruge jer meget mere de næste måneder.

Kram?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.