ARGHH.. Pis lort og forhelvede.. Nu på Én gang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Neki

Ja.. Synes nok også lige det gik lidt for nemt med det her behandling! Jeg plejer sgu altid at være så uheldig, og så lige pludselig så man bare mig suse igennem systemet, optimere ventetiden og få tid til første IUI allerede i december!

Tænkte HOLD da op hvor det kører det her.. Nu sker der noget, se hvor vi bare kan.
Fik så svar på de sidste blodprøver i går, og det så super fint ud sagde sygeplejersken. Så jeg var jo vildt lykkelig og talte bare dage ned til IUI'en. Lige indtil lægen ringede og sagde følgene. " Bare rolig, det er ikke noget alarmerende, vi kan bare ikke se at du danner antistoffer for rubella (røde hunde), så du skal lige ringe til din egen læge og få tid til en vaccination.... Og nå ja, så har du også lige behandlingskarantæne i 3 mdr derefter"!!!!

Så dvs, at i stedet før første forsøg som vi skulle have haft til dec, så bliver det nu midt marts i stedet! Der er FANDME lang tid til, når man nu havde nået at glæde sig.

Øv... Skulle bare lige ud med det.. Mit første sure og negative indlæg herinde. Men bliver nok ikke det sidste har jeg på fornemmelsen.

Kram til dem der gad læse mit sure opstød - Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

DM88

Kram til dig! Det var surt når det nu lige gik som smurt.. Men bare rolige, når alle helligdagene osv. er overstået, så kommer det sikkert til at gå hurtigt. Men ÆV, STORT opmuntrende kram herfra!!

Anmeld

19. november 2010

Neki

DeniseM skriver:

Kram til dig! Det var surt når det nu lige gik som smurt.. Men bare rolige, når alle helligdagene osv. er overstået, så kommer det sikkert til at gå hurtigt. Men ÆV, STORT opmuntrende kram herfra!!

Åhhh tak...ja, jeg håber virkelig tiden flyver, men lige nu synes jeg godt nok der er længe til. Tak for dit kram

Anmeld

19. november 2010

Lisbeth1985

Åhh, det er jeg ked af at høre Det er så surt, når man har glædet sig og sat snuden op efter det Jeg håber, at ventetiden kommer til at gå hurtigt for jer og at du kan glæde dig over en jul uden bivirkninger fra homonerne

Lisbeth

Anmeld

19. november 2010

otlitrom

Årh, pis os'! Det kan jeg godt forstå du er blevet slået lidt ud over!! Det er hårdt med den ventetid, og der skal så små ting til, før end korthuset vælter med et brag! Man lægger sin cyklus og skabelsen af et barn i andres hænder, og så kan de fuldt ud bestemme, hvornår der er tid til at komme igang. Imens venter man bare, og kan ikke gøre en hujende fis!

Jeg kan godt forstå du er muggen, og det har jeg om nogen også været.. Og jeg har brug gruppen her, og det var en kæmpe hjælp! Så luk du bare varm luft ud, for det kan der være brug for!

Jeg håber de næste 3 mdr. kommer til at gå hurtigt, selvom jeg godt ved det er nogle af de længste 3 mdr. i har mødt indtil nu. Men måske er det de sidste 3 mdr. I skal vente på ønskebarnet, og så er det måske overkommeligt.

fra en der tydeligt husker ventetiden!

Anmeld

19. november 2010

klmf

Neeej, hvor TRÆLS!! Det må bare være så frustrende

Så må I udfylde tiden med noget 'øve-tid', he he

Anmeld

19. november 2010

Miia90

Det er godt nok øv. der skal gå så langt tid  håber det bedste for dig

Mia

Anmeld

19. november 2010

Mullefisen2011

Neki skriver:

Ja.. Synes nok også lige det gik lidt for nemt med det her behandling! Jeg plejer sgu altid at være så uheldig, og så lige pludselig så man bare mig suse igennem systemet, optimere ventetiden og få tid til første IUI allerede i december!

Tænkte HOLD da op hvor det kører det her.. Nu sker der noget, se hvor vi bare kan.
Fik så svar på de sidste blodprøver i går, og det så super fint ud sagde sygeplejersken. Så jeg var jo vildt lykkelig og talte bare dage ned til IUI'en. Lige indtil lægen ringede og sagde følgene. " Bare rolig, det er ikke noget alarmerende, vi kan bare ikke se at du danner antistoffer for rubella (røde hunde), så du skal lige ringe til din egen læge og få tid til en vaccination.... Og nå ja, så har du også lige behandlingskarantæne i 3 mdr derefter"!!!!

Så dvs, at i stedet før første forsøg som vi skulle have haft til dec, så bliver det nu midt marts i stedet! Der er FANDME lang tid til, når man nu havde nået at glæde sig.

Øv... Skulle bare lige ud med det.. Mit første sure og negative indlæg herinde. Men bliver nok ikke det sidste har jeg på fornemmelsen.

Puhh hvor øv.. Det er bare sådan et svar man IKKE håber på ..

herfra til dig..

Anmeld

20. november 2010

HopinWishin

Øv hvor træls for jer... :/ Skuffelse er bare noget af det værste...

Jeg havde slet ikke tænkt på resultaterne af blodprøverne, vi venter nemlig på svar om 6 uger, og jeg går bare i min egen bobbel og tænker at selvfølgelig går vi igang med behandling lige derefter... Så fik jeg da lige et wakeup call..

Anmeld

20. november 2010

Kruse90

Neki skriver:

øv søøde.
det kørte lige.
ØV i skulle vente så længe.

HVordan kan det være i kunne komme så hurtigt igennem systemet?
Er der fundet noget på jer? ALtså din kærestes sædkvalitet eller??

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.