Ja.. Synes nok også lige det gik lidt for nemt med det her behandling! Jeg plejer sgu altid at være så uheldig, og så lige pludselig så man bare mig suse igennem systemet, optimere ventetiden og få tid til første IUI allerede i december!
Tænkte HOLD da op hvor det kører det her.. Nu sker der noget, se hvor vi bare kan.
Fik så svar på de sidste blodprøver i går, og det så super fint ud sagde sygeplejersken. Så jeg var jo vildt lykkelig og talte bare dage ned til IUI'en. Lige indtil lægen ringede og sagde følgene. " Bare rolig, det er ikke noget alarmerende, vi kan bare ikke se at du danner antistoffer for rubella (røde hunde), så du skal lige ringe til din egen læge og få tid til en vaccination.... Og nå ja, så har du også lige behandlingskarantæne i 3 mdr derefter"!!!!
Så dvs, at i stedet før første forsøg som vi skulle have haft til dec, så bliver det nu midt marts i stedet! Der er FANDME lang tid til, når man nu havde nået at glæde sig.
Øv...

Skulle bare lige ud med det.. Mit første sure og negative indlæg herinde. Men bliver nok ikke det sidste har jeg på fornemmelsen.
Kram til dem der gad læse mit sure opstød - Neki
Anmeld