Mullepigen86 skriver:
Sikke en lykkelig historie fra dig af.. 
STORT TILLYKKE med graviditeten.. 
Lige meget hvad skal vi jo have hjælp, synes bare at en PCOS dom oven i alt det andet er ALT for hårdt at kunne acceptere lige nu da jeg ikke selv føler jeg har problemer med det ene eller det andet da min mens altid har været reglmæssig og alt det.. det eneste er måske de mandlige kønshormoner og så æggeblærerne..
Håber virkelig at hun kan sige noget positivt på tirsdag og håbe at jeg ikke har det.. Men ved at det heldigvis ikke er jordens undergang at have.. kan bare ikke overskue det lige nu.. 
Så håber sygeplejersken ikke ved bedre.. eller har snakket over sig.. 
Tak.

Nu kender jeg ikke hele din historie, men hvorfor skal I have hjælp?
Hvis hun har sagt til dig at du har mange æggeblærer behøver det ikke nødvendigvis være skidt. Min gyn fortalte mig at jeg havde mange fine æggeblærer og at vi nok skulle få noget ud af det. Så længe dine ikke ligger som perler på en snor(det primære PCO symptom), er det jo positivt at du har mange.
Kan godt forstå du synes det er hårdt nu, det kræver helt klart noget tilvænning. Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig accepterede at jeg havde det og nok også derfor jeg havde svært ved at skulle starte på de piller. Tilgengæld hører man altså om rigtig mange, hvor det lykkes både med g uden hjælp. Så det er det man skal prøve at se det positive i- selvom det er svært.

Er sikker på at heldet også tilfalder Jer på et tidspunkt.

"Når man mindst venter det", passer meget godt på flere store ting, som er sket i mit liv.

Anmeld