Er lidt i chok! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Riksen

Mullepigen86 skriver:

Tak hvor er du sød

Håber bare helt vildt at jeg ikke fejler noget, manden er mere positiv efter at ha snakket med vores egen læge så er spændt på tirsdag når vi skal derop, og så brokker jeg mig altså over hende sygeplejersken for hun har ødelagt min weekend.. kan ikke være rigtigt

Ja, brok dig over hende. Det kan da godt være at hun selv kæmper med et eller andet i det private, men uanset hvad, så skal hun da behandle patienterne ordentligt og ikke lege læge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Mullefisen2011

Riksen skriver:

Ja, brok dig over hende. Det kan da godt være at hun selv kæmper med et eller andet i det private, men uanset hvad, så skal hun da behandle patienterne ordentligt og ikke lege læge.

Synes hun var upersonlig et sted og det brød jeg mig ikke om.. Hun bad mig smide bukserne og så bare op og ligge.. og vores egen læge sagde sidst at vi skulle tage det i MIT tempo det hele, men sådan var det ikke idag..  og hun sagde vi bare skulle spørge om ting men vi de underligste svar så siger på tirsdag til vores overlæge at vi altså havde en dårlig oplevelse idag

Anmeld

19. november 2010

Riksen

Mullepigen86 skriver:

Synes hun var upersonlig et sted og det brød jeg mig ikke om.. Hun bad mig smide bukserne og så bare op og ligge.. og vores egen læge sagde sidst at vi skulle tage det i MIT tempo det hele, men sådan var det ikke idag..  og hun sagde vi bare skulle spørge om ting men vi de underligste svar så siger på tirsdag til vores overlæge at vi altså havde en dårlig oplevelse idag

Det lyder som en rigtig, rigtig mærkelig sygeplejerske. God ide at klage over hende.

Anmeld

19. november 2010

Mullefisen2011

Riksen skriver:

Det lyder som en rigtig, rigtig mærkelig sygeplejerske. God ide at klage over hende.

Det var hun også, og som vi snakkede om efterfølgende så fik vi ikke det vilde ud af scanningen idag.. vi fatter ingenting.. det forklarede hun slet ikke..

Anmeld

20. november 2010

-Milla-

Mullepigen86 skriver:

Sikke en lykkelig historie fra dig af..

STORT TILLYKKE med graviditeten..

Lige meget hvad skal vi jo have hjælp, synes bare at en PCOS dom oven i alt det andet er ALT for hårdt at kunne acceptere lige nu da jeg ikke selv føler jeg har problemer med det ene eller det andet da min mens altid har været reglmæssig og alt det.. det eneste er måske de mandlige kønshormoner og så æggeblærerne..

Håber virkelig at hun kan sige noget positivt på tirsdag og håbe at jeg ikke har det.. Men ved at det heldigvis ikke er jordens undergang at have.. kan bare ikke overskue det lige nu..

Så håber sygeplejersken ikke ved bedre.. eller har snakket over sig..

Tak.

Nu kender jeg ikke hele din historie, men hvorfor skal I have hjælp?

Hvis hun har sagt til dig at du har mange æggeblærer behøver det ikke nødvendigvis være skidt. Min gyn fortalte mig at jeg havde mange fine æggeblærer og at vi nok skulle få noget ud af det. Så længe dine ikke ligger som perler på en snor(det primære PCO symptom), er det jo positivt at du har mange.

Kan godt forstå du synes det er hårdt nu, det kræver helt klart noget tilvænning. Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig accepterede at jeg havde det og nok også derfor jeg havde svært ved at skulle starte på de piller. Tilgengæld hører man altså om rigtig mange, hvor det lykkes både med g uden hjælp. Så det er det man skal prøve at se det positive i- selvom det er svært.

Er sikker på at heldet også tilfalder Jer på et tidspunkt. "Når man mindst venter det", passer meget godt på flere store ting, som er sket i mit liv.

Anmeld

20. november 2010

Mullefisen2011

-Milla- skriver:

Tak.

Nu kender jeg ikke hele din historie, men hvorfor skal I have hjælp?

Hvis hun har sagt til dig at du har mange æggeblærer behøver det ikke nødvendigvis være skidt. Min gyn fortalte mig at jeg havde mange fine æggeblærer og at vi nok skulle få noget ud af det. Så længe dine ikke ligger som perler på en snor(det primære PCO symptom), er det jo positivt at du har mange.

Kan godt forstå du synes det er hårdt nu, det kræver helt klart noget tilvænning. Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig accepterede at jeg havde det og nok også derfor jeg havde svært ved at skulle starte på de piller. Tilgengæld hører man altså om rigtig mange, hvor det lykkes både med g uden hjælp. Så det er det man skal prøve at se det positive i- selvom det er svært.

Er sikker på at heldet også tilfalder Jer på et tidspunkt. "Når man mindst venter det", passer meget godt på flere store ting, som er sket i mit liv.

Tak for dit søde svar..

Vi skal have hjælp fordi manden har en kromosonfejl og ikke producerer sædceller...

Ved ikke om mine æggeblærer ligger på en snor eller om de "bare" er der, så det må jeg høre om tirsdag..

Håber ikke at det blir til noget problem for os, for ja man hører mange positive historier.. så håber jeg kan nå at klare den i 1. forsøg af mig selv..

Det jeg er mest nervøs for lige nu er at mine æg ikke vokser som de skal og alt det så jeg ikke kan blive insimineret, men ja nu må vi se..

Anmeld

21. november 2010

-Milla-

Mullepigen86 skriver:

Tak for dit søde svar..

Vi skal have hjælp fordi manden har en kromosonfejl og ikke producerer sædceller...

Ved ikke om mine æggeblærer ligger på en snor eller om de "bare" er der, så det må jeg høre om tirsdag..

Håber ikke at det blir til noget problem for os, for ja man hører mange positive historier.. så håber jeg kan nå at klare den i 1. forsøg af mig selv..

Det jeg er mest nervøs for lige nu er at mine æg ikke vokser som de skal og alt det så jeg ikke kan blive insimineret, men ja nu må vi se..

Okay, for at det lykkes for jer snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.