hvorfor så ked af det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Divababy93

jeg elsker min lille dreng, overhovede igen tvivel om det, men hvorfor er jeg så, så ked af det.
kan simpelthen ikke finde ud af det, og det blir endnu svære og svare kæresten når han spørger, fordi jeg ikke ved hvorfor jeg blir så ked, hvad er der galt med mig????
Hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Eliza/lykke

Hvor gammel er din dreng?

Anmeld

19. november 2010

Divababy93

10 dage

Anmeld

19. november 2010

Dorthe1986

Jeg er ked af at høre at du har det sådan, men tænker om det kan være en slags fødselsdepression? jeg har ikke den vilde forstand på det, måske nogle af de andre kloge damer herinde kan hjælpe.

Håber i hvert fald du finder ud af det

Anmeld

19. november 2010

TbCp

Jeg tror du skall et smut til lægen, måske du er ved at udvikle en fødselsdepression.

Skal dog lige sige at jeg den første tid også kunne bryde ud i gråd hvert øjeblik.

Anmeld

19. november 2010

Kløver

Divababy93 skriver:

jeg elsker min lille dreng, overhovede igen tvivel om det, men hvorfor er jeg så, så ked af det.
kan simpelthen ikke finde ud af det, og det blir endnu svære og svare kæresten når han spørger, fordi jeg ikke ved hvorfor jeg blir så ked, hvad er der galt med mig????
Hjælp!!!

kunne se i din profil, at din dreng kun er 10 dage gammel, tillykke med ham. Ang dit problem, ville jeg anbefale at du går til lægen, da det godt kan være en fødselsdepression, håber i finder ud af det og sender jer et kram med på vejen

Anmeld

19. november 2010

Eliza/lykke

Divababy93 skriver:

Hjælp!!!

Hej ven

Jeg har to børn - en dreng på 10 år og en lille pige på 6 mrd. Og jeg fik en fødselsdepression begge gange - desværre. Jeg ved meget om det i sagens natur. Jeg svor ellers at jeg ALDRIG ville have flere børn. Men så besluttede vi alligevel at få Elizabeth....

Det at du er ked af det lige nu, når han kun er 10 dage kan sagtens være normalt. Ca. 14 dage efter man har født/kejsersnit begynder hormonerne at indfinde sig og det kan nemt gøre dig utrolig ked af det og du kan græde hele tiden over de mindste ting.

Så mangler du nok også lidt søvn, og så står man altså lidt af. Ikke alle mødre kan sige, at verden er lyserrød og nem, når lige har fået barn. Det er helt okay. Men det gør deet ikke nemmere for dig.

Min mand havde også rigtig svært ved at forstå mig, begge gange.

Mit råd til dig er,at tag til lægen - tal om det. Jeg prøvede anti depressiv medicin, men det var ikke noget for mig. Så jeg har ladet tiden hele mine sår - det har været hårdt, men nu har jeg meget bedre.

Fortæl lidt mere om dine tanker.

KNUS

Anmeld

19. november 2010

tinasmor

Når det første år er gåst og man får snakket med venindrne, så opdager man faktisk at der er mange der har det sådan.

Har læst et sted at det er fordi at man har de der forestillinger om hvordan det vil være, og så er det bare slet ikke sådan.

Det er skide hårdt arbejde. og når manden efter et par uger går videre med sit daglige arbejde så "hænger" man på en baby som måske ikke vil sove, som græder ofte, som man ikke orker at tage nogle steder hen og derfor bliver alene med i lejligheden osv. osv.

Når folk spørger siger man: Det går fint, han er jo så dejlig (men egentlig gad man bare SÅ godt en hel nat søvn uden at skulle amme, en hel dag hvor man kunne blive liggende i sengen og læse blade og spise slik) osv.

Det er hårdt i starten. Her blev det bedre da baby var omkring 5 måneder.

Anmeld

19. november 2010

Ox.

Det lyder meget normalt, jeg stortudede i 2 uger i starten med min prinsesse, men pludselig gik det over

Anmeld

19. november 2010

Divababy93

mange tak for svarende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.