Divababy93 skriver:
jeg elsker min lille dreng, overhovede igen tvivel om det, men hvorfor er jeg så, så ked af det.
kan simpelthen ikke finde ud af det, og det blir endnu svære og svare kæresten når han spørger, fordi jeg ikke ved hvorfor jeg blir så ked, hvad er der galt med mig????
Hjælp!!!
Hej ven
Jeg har to børn - en dreng på 10 år og en lille pige på 6 mrd. Og jeg fik en fødselsdepression begge gange - desværre. Jeg ved meget om det i sagens natur. Jeg svor ellers at jeg ALDRIG ville have flere børn. Men så besluttede vi alligevel at få Elizabeth....
Det at du er ked af det lige nu, når han kun er 10 dage kan sagtens være normalt. Ca. 14 dage efter man har født/kejsersnit begynder hormonerne at indfinde sig og det kan nemt gøre dig utrolig ked af det og du kan græde hele tiden over de mindste ting.
Så mangler du nok også lidt søvn, og så står man altså lidt af. Ikke alle mødre kan sige, at verden er lyserrød og nem, når lige har fået barn. Det er helt okay. Men det gør deet ikke nemmere for dig.
Min mand havde også rigtig svært ved at forstå mig, begge gange.
Mit råd til dig er,at tag til lægen - tal om det. Jeg prøvede anti depressiv medicin, men det var ikke noget for mig. Så jeg har ladet tiden hele mine sår - det har været hårdt, men nu har jeg meget bedre.
Fortæl lidt mere om dine tanker.
KNUS
Anmeld