Nogen som så dokumentaren: De forladte børn på DR1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.625 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Mussen2

og er lige så  mærket af det som jeg! Det er dog det mest grufulde jeg nogensinde har set. Fuldkommen mishandling af små uskyldige børn.

Jeg er helt ødelagt, dels over at nogle kan efterlade sine børn til sådan et liv i helvede og dels over at tænke på at der findes mennesker som vitterlig ikke ser noget problem i det.

Håber andre har set det, så der kan blive skabt debat og fokus omkring det.

Og til jer som ikke ås det, så handlede det om et børnehjem i Bulgarien hvor børnene blev behandlet som KZ fanger!!

Måske programmet bliver genudsendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Mussen2

Slet ingen som så det: Det havde jeg virkelig håbet, eftersom der så kan skabes noget debat omkring emnet. Tænk at de er med i EU.

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Jeg så det ikke...vidste ikke det kom, men jeg kan heller ikke tåle at se sådan noget. Stakkels børn

Anmeld

19. november 2010

Pena

Mussen2 skriver:

Slet ingen som så det: Det havde jeg virkelig håbet, eftersom der så kan skabes noget debat omkring emnet. Tænk at de er med i EU.

Jeg så det ikke, men vil da gerne vide hvis det bliver genudsendt.

Anmeld

19. november 2010

Mussen2

dorthemus skriver:

Jeg så det ikke...vidste ikke det kom, men jeg kan heller ikke tåle at se sådan noget. Stakkels børn

Det var så hjerteskærende. Noget af det mest ondskabsfulde jeg har set! Ja du har ret stakkels, stakkels børn.

Anmeld

19. november 2010

Mussen2

Søddepødde skriver:

Jeg så det ikke, men vil da gerne vide hvis det bliver genudsendt.

Jeg har været inde og tjekke om jeg kunne se hvornår det blev genudsendt, men uden held.

Jeg giver lyd i denne tråd hvis jeg bliver bekendt med det.

Børnene blev behandlet, som KZ fanger og led en stille død af fejlernæring og liggesår.:\'(

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Mussen2 skriver:

Det var så hjerteskærende. Noget af det mest ondskabsfulde jeg har set! Ja du har ret stakkels, stakkels børn.

Åh gud hvor skrækkeligt! Kan bare ikke se sådan noget...jeg fornægter det ikke, men kan vitterligt ikke glemme sådanne billederBlir så ked af det indeni.

Anmeld

19. november 2010

wamse

Så det desværre ikke Ville da ellers godt have debatteret omkring det.

Anmeld

19. november 2010

Mussen2

dorthemus skriver:

Åh gud hvor skrækkeligt! Kan bare ikke se sådan noget...jeg fornægter det ikke, men kan vitterligt ikke glemme sådanne billederBlir så ked af det indeni.

Jeg kan faktisk heller ikke tåle det, men tvinger mig lidt til det. Så jeg forstår godt hvis man helst undgår det.

Min datter har fået ekstra knus og jeg har tænkt meget over de små ting i livet og så SKAL og MÅ er bare skabes debat og fokus på sådan noget forbandet svineri. 

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Mussen2 skriver:

Jeg kan faktisk heller ikke tåle det, men tvinger mig lidt til det. Så jeg forstår godt hvis man helst undgår det.

Min datter har fået ekstra knus og jeg har tænkt meget over de små ting i livet og så SKAL og MÅ er bare skabes debat og fokus på sådan noget forbandet svineri. 

JA, og så skal de da slet ikke med i EU før de rydder op i det...troede faktisk de var blevet klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.