hjemløs kat ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

densmukkeline

morx4 skriver:

Jeps det kan det!

så få hende i behandling hurtigt (det er bare nogle få piller) og vask hænderne godt efter i kar rørt hende.

vi har lige givet dem alle 3 behandling. tak for svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

densmukkeline

B&J skriver:

Nemlig... virkelig godt du har taget den ind for den havde brug for et hjem super.. men pas på med af give den for meget mad hvis den er så sulten for så kan den få hård mave og ja ikke sundt for maven blød det evt. op med lidt vand

den drikker meget vand. og vi har giver dem alle 3 en behandling vi er meget glade for den og har givet den navnet, perle <3

Anmeld

19. november 2010

Louise mortil4

Miamaja skriver:

Hvis det er ringorm saa kan mennesker godt faa det (det har min dyrlaege fortalt), men hvis du behandler katten saa skal du ikke vaere nervos

ring orm er ikke noget der kommer ud af katten som en alm orm, det er en orm der er i huden og der hvor den er bliver dyret het hårløst, den smitter ved berøring af det hårløse område., men ja den kan godt smitte til mennesker der jo så selvfølgelig skal i behandling.

Anmeld

19. november 2010

B&J

vmullepiigen skriver:

den drikker meget vand. og vi har giver dem alle 3 en behandling vi er meget glade for den og har givet den navnet, perle <3

Åhh hvor er i bare fantastisk kæmpe krammer til jer den vil elske af bo hos jerog sikke et dejligt navn

Anmeld

19. november 2010

Pena

vmullepiigen skriver:

tak for svaret .. den er nu kommet i behandling og de andre to katte!

Min killing havde ekstrem tynd mave. Så fik jeg sådan noget pasta i en tyk sprøjte som kan få maven på rette køl igen. Ved ikke om det også hjælper på hård afføring. Det købte jeg i petworld.

Men den har jo nok spist alt den er kommet i nærheden af, og det er jo ikke sundt for en lille kattemave.

Hvor det glæder mit kattehjerte at du har hjulpet denne lille pels. Super

Anmeld

19. november 2010

ekzunz

Louise mortil4 skriver:

ring orm er ikke noget der kommer ud af katten som en alm orm, det er en orm der er i huden og der hvor den er bliver dyret het hårløst, den smitter ved berøring af det hårløse område., men ja den kan godt smitte til mennesker der jo så selvfølgelig skal i behandling.

Ringorm er IKKE en orm. Det er en svampeinfektion i huden - både hos dyr og mennesker. Og ja - den smitter.

Anmeld

19. november 2010

Louise mortil4

Znuzke skriver:

Ringorm er IKKE en orm. Det er en svampeinfektion i huden - både hos dyr og mennesker. Og ja - den smitter.

ja det er nok rigtigt. Det ligner bare en orm og derfor har den fået navnet ringorm.

Anmeld

19. november 2010

Miamaja

Louise mortil4 skriver:

Ja, det er det da ogsaa Jeg mente round og hookworms, men de hedder vist noget andet paa dansk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.