hjemløs kat ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. november 2010

densmukkeline

mig og min kæreste har lige fundet en hjemeløs kat som vikelig tog godt for sig af retterne. vi fik hende vasket for hun var meget beskidt. men hun er meget tynd, men maven er meget hård! & vi troed hun var med killinger, men så fandt jeg en orm på hendes hale.. og nu kommer spørgsmålet! self. så bliver vores andre to katte smittet :s så behandlingen må igang.. men kan det smitte mennesker ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

CamillaSoefelt

Ved det faktisk ikke.. Men synes egentlig at jeg engang har hørt at når katte har orm skal man også selv i behandling? Uden at jeg vil lægge hovedet på blokken..

Anmeld

18. november 2010

B&J

nej du skal bare huske af vaske hænder

Anmeld

18. november 2010

Noneother

nej du skal bare huske af vaske hænder

Præcis. Ikke noget med at sutte på fingrene når du har kælet katten.

Stort af dig at du har taget den ind  Der er desværre alt for få mennesker som dig.

Anmeld

18. november 2010

B&J

Noneother skriver:

Stort af dig at du har taget den ind  Der er desværre alt for få mennesker som dig.

Nemlig... virkelig godt du har taget den ind for den havde brug for et hjem super.. men pas på med af give den for meget mad hvis den er så sulten for så kan den få hård mave og ja ikke sundt for maven blød det evt. op med lidt vand

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

Noneother skriver:

Lige mine ord.

Mange varme hilsener fra en top katteelsker (herunder kommer alle andre dyr)

Anmeld

18. november 2010

2721

vmullepiigen skriver:

mig og min kæreste har lige fundet en hjemeløs kat som vikelig tog godt for sig af retterne. vi fik hende vasket for hun var meget beskidt. men hun er meget tynd, men maven er meget hård! & vi troed hun var med killinger, men så fandt jeg en orm på hendes hale.. og nu kommer spørgsmålet! self. så bliver vores andre to katte smittet :s så behandlingen må igang.. men kan det smitte mennesker ????

nej, det gør det ikke

Anmeld

19. november 2010

Miamaja

Hvis det er ringorm saa kan mennesker godt faa det (det har min dyrlaege fortalt), men hvis du behandler katten saa skal du ikke vaere nervos

Anmeld

19. november 2010

morx4

vmullepiigen skriver:

Jeps det kan det!

så få hende i behandling hurtigt (det er bare nogle få piller) og vask hænderne godt efter i kar rørt hende.

Anmeld

19. november 2010

densmukkeline

CamillaSoefelt skriver:

Ved det faktisk ikke.. Men synes egentlig at jeg engang har hørt at når katte har orm skal man også selv i behandling? Uden at jeg vil lægge hovedet på blokken..

tak for svaret .. den er nu kommet i behandling og de andre to katte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.