Mærker ikke liv!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

SoffiLine

milopilo skriver:

Fik præcis det samme af vide.. For inden kan det være pga moderkagen man ikke kan mærke den lille og fordi han/hun ikke er så stor.. Men at hvis man fra uge 22 ikke mærker noget dagligt skal man ringe med det samme..

Var også præcis hvad jeg fik af vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Albert/Alberthe1

Nåh, mens jeg snakkede med en JM vendte den lille sig og det kunne mærkes, så nu er jeg helt lettet!!

Men det var ganske normalt ikke at kunne mærke liv hverdag så længe man ikke er over uge 20, så det var jo dejligt at få svar på!

Anmeld

18. november 2010

twinboys

Ja når man så tager knoglen og ringer ja så kan lille blop det hele thi hi godt det endte godt...

Anmeld

18. november 2010

CamillaSoefelt

Albert/Alberthe1 skriver:

Hej I kloger piger!

Jeg har mærket liv hver dag siden uge 14+5 og nogen gange faktisk været sikker på at det var en lille bokser jeg havde inde i maven. Desværre er der bare blevet stille inde i maven nu og har ikke mærket liv i 3 dage nu!! Har dog stadig kvalme, ømme bryster og en meget hård mave.

Har dog også lige fundet ud af at jeg nok er 3 uger længere henne, men får jeg afvide imorgen til Scanning.

Men hvad siger I, skal jeg bekymre mig eller er det normalt at de lige holder en pause engang imellem??

Ring til FG.. Nuuuuu. Specielt når der er gået 3dage hvor du ikke har mærket liv..

Anmeld

18. november 2010

CamillaSoefelt

Nåh, mens jeg snakkede med en JM vendte den lille sig og det kunne mærkes, så nu er jeg helt lettet!!

Men det var ganske normalt ikke at kunne mærke liv hverdag så længe man ikke er over uge 20, så det var jo dejligt at få svar på!

Nå fik ikke læst det hele igennem.. hihi. Godt du fik mærket lille fisen derinde..

Anmeld

18. november 2010

Albert/Alberthe1

CamillaSoefelt skriver:

Nå fik ikke læst det hele igennem.. hihi. Godt du fik mærket lille fisen derinde..

ja, det var rart... blev faktisk vildt bange...

Anmeld

18. november 2010

Kløver

Hej I kloger piger!

Jeg har mærket liv hver dag siden uge 14+5 og nogen gange faktisk været sikker på at det var en lille bokser jeg havde inde i maven. Desværre er der bare blevet stille inde i maven nu og har ikke mærket liv i 3 dage nu!! Har dog stadig kvalme, ømme bryster og en meget hård mave.

Har dog også lige fundet ud af at jeg nok er 3 uger længere henne, men får jeg afvide imorgen til Scanning.

Men hvad siger I, skal jeg bekymre mig eller er det normalt at de lige holder en pause engang imellem??

Har selv snakket med fødegangen om det samme, og de siger det er meget normalt, mm man er i de sidste uger inden terminen, da de har meget plads, men også at de godt kan være mere stille i perioder, og måske sparke ind imod en, dvs ind mod ryggen, og også sparke ind imod livmoderen, og så kan man ikke rigtig mærke det. Men hvis du er meget bekymret så ring evt selv, for at være på den sikre side, men er sikker på alt er fint, jeg har efter ca 4-5 dages ro, igen mærket meget bevægelse og spark inde i hulen igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.